• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • MiAmore
    annakohler skrev 2010-12-28 12:01:19 följande:
    mellan 9-13december fick jag pluss på ÄL testen såg det i några andra trådar, och mens 8-9dec tror jag om jag minns rätt,

hur kan det ens vara möjligt att få ÄL så tidigt för den 13dec fick jag det starkaste plusset på testet,

5dagar efter mens kan man väl ej har ÄL??? någon som vet
    Det kan man säkert, det beror ju på hur lång cykel man har. Men jag tror att det vanligaste är att ha det mellan 7-12 dagar efter mens om man har en normal 28 dagars cykel. Men om du fick pos äl test på dag 5 efter mens, hade du troligtvis inte äl förens någon gång mellan dag 6-9
    ♥Milo 090107♥
  • Chokladmuffins
    annakohler skrev 2010-12-28 12:01:19 följande:
    mellan 9-13december fick jag pluss på ÄL testen såg det i några andra trådar, och mens 8-9dec tror jag om jag minns rätt,

hur kan det ens vara möjligt att få ÄL så tidigt för den 13dec fick jag det starkaste plusset på testet,

5dagar efter mens kan man väl ej har ÄL??? någon som vet
    Jo jag har till och med hört kvinnor som har haft ÄL under mensen så inget är omöjligt! Lycka till!!

Själv känns det som en evighet innan ens ÄL närmar sig. SÅÅ segt att gå från 28 dagar till 35.. Hatar långa cykler.. =)
  • annakohler

har aldrig haft oregelbunden cykel så man reagerar lite faktiskt

• MiAmore
    Chokladmuffins skrev 2010-12-28 13:05:09 följande:
    Jo jag har till och med hört kvinnor som har haft ÄL under mensen så inget är omöjligt! Lycka till!!

Själv känns det som en evighet innan ens ÄL närmar sig. SÅÅ segt att gå från 28 dagar till 35.. Hatar långa cykler.. =)
    Ja det är riktigt drygt! Du kanske ska prova apiforce? Jag åt det från första mensdagen och fram till ett par dagar innan äl, och det sänkte min cykel denna månaden från 31 dagar till 27!
    annakohler skrev 2010-12-28 13:50:31 följande:
    har aldrig haft oregelbunden cykel så man reagerar lite faktiskt
    Ja det förstår jag..
    ♥Milo 090107♥
  • annakohler

vet att jag hade mens 8-9december och pluss på äl 13:e ungefär
    mensen kom ca 3dagar för tidigt nu i december,

så om man ska räkna på 25dagar istället så skulle äl vara 20:e mens 8:e så hur ska man räkna?

• MiAmore
    annakohler skrev 2010-12-28 14:08:14 följande:

vet att jag hade mens 8-9december och pluss på äl 13:e ungefär
    mensen kom ca 3dagar för tidigt nu i december,

så om man ska räkna på 25dagar istället så skulle äl vara 20:e mens 8:e så hur ska man räkna?

Fl. kan räkna ut äl till dig annars
    ♥Milo 090107♥
  • annakohler

ja men felet är den kan inte backa bakåt så jag får väl snällt invänta mensen haha...

nästa ÄL ska vara 19:e januari om allt är rätt med mina datum..

om jag hade ÄL 13:e så ska jag ju ha mens idag, men har ju inte fått något.
    jag hade mens 8:e det minns jag,

hatar allt som har med datum och göra hahaha

• MiAmore
    annakohler skrev 2010-12-28 14:27:47 följande:

ja men felet är den kan inte backa bakåt så jag får väl snällt invänta mensen haha...

nästa ÄL ska vara 19:e januari om allt är rätt med mina datum..

om jag hade ÄL 13:e så ska jag ju ha mens idag, men har ju inte fått något.
    jag hade mens 8:e det minns jag,

hatar allt som har med datum och göra hahaha

Jag vet att det inte är så lätt, men försök strunta i alla datum då. Räkna ut när du bör ha bim nästa gång utefter senaste cykeln, och sexa sedan till det ordentligt ca 1½-2 veckor innan bim
    ♥Milo 090107♥
  • annakohler

BIM i januari är mellan 5-8:e

jag gör allt enklare denna gången att inte få ihop pengar till grav test för min sambos lön är det vi lever på fram till 19:e januari

och har lovat sambon att aldrig nämna ordet graviditet

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!