• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • Babydreamer

Jag har en liten fråga angående ÄL testerna.... Jag började testa på cykeldag 13 och är nu på dag 19 och har varje dag fått svaaaaagt positivt. Innebär det att jag missade ÄL, inte har någon ÄL eller har jag bara inte haft ÄL ännu???

• MiAmore
    Babydreamer skrev 2010-12-26 11:43:21 följande:
    Jag har en liten fråga angående ÄL testerna.... Jag började testa på cykeldag 13 och är nu på dag 19 och har varje dag fått svaaaaagt positivt. Innebär det att jag missade ÄL, inte har någon ÄL eller har jag bara inte haft ÄL ännu???
    Vad menar du med svagt positiv?
    ♥Milo 090107♥
  • Daniela01

antingen så har du redan haft äl, eller så kanske du inte hade ngn denna månaden, eller så kommer du ha den senare denna månaden.

Jag hade min äl på dag 19 denna månaden.

• Babydreamer
    MiAmore skrev 2010-12-26 11:44:49 följande:
    Vad menar du med svagt positiv?
    Kontrollstrecket syns jättetydligt och teststrecket är ungefär hälften så svagt som kontrollstrecket...
  • Babydreamer

Tog dagens äl test nyss. Tydligt plus idag vi segade till det igår så förhoppningsvis blir det plus i januari :)

• MiAmore
    Babydreamer skrev 2010-12-26 12:54:03 följande:
    Kontrollstrecket syns jättetydligt och teststrecket är ungefär hälften så svagt som kontrollstrecket...
    Ok, men då är det neg. Det är bara pos om teststrecket är lika starkt eller starkare än kontrollstrecket. Vet inte vilka tester du kör med, men jag kör med stickor från billigatester.se och dem visar ett teststreck oavsett om jag har äl eller inte. Det är först när hormonerna som utsöndras när äl är på G, som teststrecket bli lika starkt/starkare än kontrollstrecket. Så jag skulle gissa på att du inte haft äl ännu
    ♥Milo 090107♥
  • Älskarlivet
    Babydreamer skrev 2010-12-26 13:18:35 följande:
    Tog dagens äl test nyss. Tydligt plus idag vi segade till det igår så förhoppningsvis blir det plus i januari :)
    Segade till det...?
  • Babydreamer

Haha :) dumma mobiltelefon! :p Sexade till det ska det ju vara

• Älskarlivet
    Babydreamer skrev 2010-12-26 16:40:36 följande:
    Haha :) dumma mobiltelefon! :p Sexade till det ska det ju vara
    Tänkte det ...hihihi.
  • MiAmore

Min man måste ha ätigt något väldigt stimulerande eller något sådant denna helgen.. Jag kom hem från jobb för en stund sedan, och då kommer han ner, pigg och glad och ger mig en lång varm kram o säger "jag vet inte varför, men av någon anledning är jag väldigt kåt".. Jag var ju inte sen att haka på så klart Så TRE dagar på raken har vi fått till det nu! (varav det är guben som tagit initiativet till två av dem)  Det lyckades vi nog knappt ens med innan vi fick barn Så nu har vi verkligen täckt upp det ordentligt denna månaden

♥Milo 090107♥
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!