• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • JoWiAn
    huggesmamma skrev 2010-12-23 10:25:51 följande:
    Att sexa utan att egentligen veta när  äl är är nog det bästa. Avkopplande och inte såmycket tankar inblandade!
    Varje dag låter ju himla mysigt! Vi missade i tisdags men tog igen det igår - med råge Flört
    Jag är dock glad att jag provade med stickor denna månad för annars hade vi missat äl.....vi har då inte sex varje dag som du förstår..hehe!

God jul å nu önskar vi en försenad positiv klapp från tomten...lagom till första veckan i januarii!!
    Bra om man kan ha de så ofta. Men här hemma blir det inte så. Sambon jobbar natt och jag långa dagar. Sen vakna barn på det så hinns det inte med så mkt sex. Därför tycker jag att det är skönt att veta när ÄL är så man kan ha sex extra mkt då.
  • huggesmamma
    JoWiAn skrev 2010-12-23 18:27:47 följande:
    Bra om man kan ha de så ofta. Men här hemma blir det inte så. Sambon jobbar natt och jag långa dagar. Sen vakna barn på det så hinns det inte med så mkt sex. Därför tycker jag att det är skönt att veta när ÄL är så man kan ha sex extra mkt då.
    Alla sätt är bra sätt Glad

Jag är extra glad att jag provade med stickor eftersom jag tycks ha en längre lutealfas än normalt.

Nu hållr vi tummarna att det tagit sig!
  • Kattennisse

Här är en till!
    Vårat andra "seriösa" försök blir nu, har gått några månader innan dess med beräkningen att blir det så blir det, men nu har vi börjat räkna dagar och försöka pricka in ägglossningen.
    3 dagar för sen mens förra månaden och hoppet steg, men icke...
    Nästa ägglossning är beräknad på självaste nyårsafton, men man vet ju inte riktigt, den verkar lite oberäknelig...

• MiAmore
    JoWiAn skrev 2010-12-23 18:27:47 följande:
    Vi har det något liknande. Jobbar ganska så mkt båda två (maken 100% och jag 85%) samt då en liten kille på (snart) 2 år som inte alltid tycker man behöver sova så mycket om nätterna. Så det finns inte så mkt ork till sex alltid. Så därför tar vi det lite lugnare innan äl, och kör sedan på allt vi orkar runt äl
    ♥Milo 090107♥
  • LilyRose
    MiAmore skrev 2010-12-22 20:01:39 följande:
    Fast man har äl 24-48h efter pos utslag på äl-testet... Men börja sexa på redan nu ändå, det hade jag gjort
    var första testet jag gjorde denna månaden så jag vet ju inte hur länge det pågått om man säger så...Tur att man tog testet igår och inte väntade till efter helgen...då hade man missat det! Men nu försöker vi finna tid i allt julstök för lite mys i sängkammaren!
  • BabyW

Vill bara önska alla glada, underbara tjejer här inne en riktigt God Jul!! Ni som plussat - njut i lugn och ro av julen. Ni som har ÄL - myyyys på! Och alla som bara väntar - härda ut!! Det är snart vår tur!! :P

• Tiina84

Hoppar gärna in här med er...
    Jag och sambon är på vårt 5:e försök. Har nu börjat med glandin, rosenrot och mitt val kvinna. Hoppas så på ett plus i januari :)
    Har ÄL 31/12 och BIM 15/1!

Samtidigt önskar jag er en riktigt God Jul Tomte

• skruttnorpan

Välkommen Tina84!

GOD JUL allihopa! Stora kramar och lycka till om det är ÄL under julhelgen!

• MiAmore

Vet ni vad tjejor? Jag fick pos utslag på äl-testet idag på självaste julafton! Det måste väl ändå betyda något?

♥Milo 090107♥
  • BabyW

MiAmore - härligt med julaftonsmys!! Tänk att få berätta för sitt barn att hon/han är tillverkad på julafton!!
    Jag vet att min dotter är tillverkad på Alla Hjärtans Dag (enda försöket den månaden nämligen...). Det tycker hon är häftigt iaf.

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!