• Babydreamer

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Mensen kom lite tidigare än beräknat denna månad så det tog sig inte denna gång heller... Därför startar jag denna tråd så vi som inte fick något plus i december tar nya tag och stöttar varandra till ett plus i januari i ställlet.

Själv har jag BIM runt 8 Januari och borde ha ÄL runt 22 december eller ev lite senare...  Detta blir försök nr 3 och man brukar ju säga tredje gången gillt 

Välkommen in i tråden! Nu ska vi ha en massa plus!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-01-11 23:05
    Nu har vi förlorat några kära medlemmar i tråden på grund av att de fått sina efterlängtade plus Massa grattis till er! Själv står jag just nu i ovisshet. Ingen mens, inget plus...

MEN, för alla i denna tråd som det ej tog sig för denna månad så kör vi en månad till! Nu satsar vi på plus i februari istället!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-02-10 19:32
    Det var många i tråden som fick mens i februari oxå, så vi kör på i MARS oxå!!!!!

• Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!
  • huggesmamma
    MiAmore skrev 2010-12-22 19:07:47 följande:
    Har ni fått till det lörd, sönd o månd bör ni nog ha täckt upp det rätt bra *ler* Spermierna kan ju dessutom leva i livmodern i upp mot sju dagar
    Jag hoppas verkligen det! Som plåster på såren för uteblivet sexande igår ska jag ta honom med storm inatt Flört
  • MiAmore
    huggesmamma skrev 2010-12-22 20:22:08 följande:
    Jag hoppas verkligen det! Som plåster på såren för uteblivet sexande igår ska jag ta honom med storm inatt Flört
    hehe, have fun
    ♥Milo 090107♥
  • skruttnorpan

Åh, avis på alla ÄL-are! Vill också ha nu!! Testade idag, men det va inte ens tillstymmelse till ett teststräck så det känns som att det är ett tag kvar...
    Förstår helt klart din frustration, Limpan! Vi får kampera ihop i "i väntan på ÄL-fasen" ett tag tillGlad

• Chokladmuffins
    skruttnorpan skrev 2010-12-22 23:05:24 följande:
    Åh, avis på alla ÄL-are! Vill också ha nu!! Testade idag, men det va inte ens tillstymmelse till ett teststräck så det känns som att det är ett tag kvar...
    Förstår helt klart din frustration, Limpan! Vi får kampera ihop i "i väntan på ÄL-fasen" ett tag tillGlad
    Jag är också avis.. Känns som EVIGHETER tills ÄL.. Fast eftersom mina cykler har varit konstiga så kanske jag får ÄL tidigare än jag tror... Så tänkte börja med stickorna i slutet av nästa vecka..
  • Brooklyn

Om en vecfka tänker jag börja testa.. eftersom jag är testnarkoman..hehe..
    Gaaahhh vad jag längtar...

God Jul på er alla!

• skruttnorpan
    Chokladmuffins skrev 2010-12-23 08:05:25 följande:
    Jag är också avis.. Känns som EVIGHETER tills ÄL.. Fast eftersom mina cykler har varit konstiga så kanske jag får ÄL tidigare än jag tror... Så tänkte börja med stickorna i slutet av nästa vecka..

Ja- vi hoppas på det! Började med stickorna i förrgår, men vet egentligen inte alls när det infaller...kan vara allt från24-30, men det känns som att det snarare lutar åt 30ehållet...Brukar få lite ont i brösten och annorlunda flytningar lite innan och inget av det har visat sig än...

vaknade upp med en tung känsla i morse...har varit rätt positiv ett par dagar och haft tillit till att det är dags nu...men helt plötsligt var den känslan borta...Rädslotankarna om "hur lång ska den här resan bli" och "varför skulle det helt plötsligt gå nu" har kommit tillbaka och jag vill bara gråta. Jag börjar bli så trött av detta väntande nu, kunde aldrig tro för ett år sedan att jag skulle sitta här utan liten.

Sorry för deppet...ska ta mig till klättercentret och avreagera mig lite så brukar allt bli bättre sen.

Brooklyn skrev 2010-12-23 08:50:56 följande:
    Om en vecfka tänker jag börja testa.. eftersom jag är testnarkoman..hehe..
    Gaaahhh vad jag längtar...

God Jul på er alla!

Testnarkoman är väl aldrig felFlört Hellre missbruka ÄL och Gravtest än droger, haha. SJälv är jag lite omvänd...är så rädd att få - att jag drar mig i det längsta med att testa, haha.

• MiAmore

Jag hade inte tänkt börja äl testa förens på lörd egentligen, men ska ta ett test idag för säkerhets skull, då jag har rätt bra känningar i magen idag. Både i äggstockarna och något liknande "mensvärk" i hela tjejmagen. Borde utefter mina tre senaste cykler inte ha äl förens runt onsd nästa vecka, men å andra sidan har jag ätigt apiforce (och glandin) denna månaden, och det sägs ju kunna korta ner cykeln

♥Milo 090107♥
  • Limpan 83
    huggesmamma skrev 2010-12-22 17:26:14 följande:
    Jag hade ingen aning om när jag hade äl och enligt alla beräkningar skulle jag börja testa på dag 16. Men jag började denna gång på dag 11 (efter mens) och hade utslag redan den 15 (i måndags)  . Detta innebär att jag skulle ha missat min äl. Summasummarum; är det första gången du testar och har nollkoll på äl så tycker jag att du ska testa ett par dagar efter att mensen tagit slut.

Vi sexade lö,sö och i måndags. Hoppas att det räckte!! Borde ha sexat igår med för att verkligen gardera men var såhimla trött att jag somnade innan sambon kom åla sig. Attans!!

Lycka till!!
    Haha ja det är inte lätt att ligga på topp :P Vi har också sex varje dag nu för att vara säkra på att vi inte missar. Tror jag hoppar över ÄL stickorna för precis som du sa har jag egentligen ingen koll på när jag ska ha ÄL.

Lycka till du med :)
  • huggesmamma
    Limpan 83 skrev 2010-12-23 10:18:36 följande:
    Haha ja det är inte lätt att ligga på topp :P Vi har också sex varje dag nu för att vara säkra på att vi inte missar. Tror jag hoppar över ÄL stickorna för precis som du sa har jag egentligen ingen koll på när jag ska ha ÄL.

Lycka till du med :)
    Att sexa utan att egentligen veta när  äl är är nog det bästa. Avkopplande och inte såmycket tankar inblandade!
    Varje dag låter ju himla mysigt! Vi missade i tisdags men tog igen det igår - med råge Flört
    Jag är dock glad att jag provade med stickor denna månad för annars hade vi missat äl.....vi har då inte sex varje dag som du förstår..hehe!

God jul å nu önskar vi en försenad positiv klapp från tomten...lagom till första veckan i januarii!!
  • JoWiAn
    HjärtaHjärta

BIM-listan

Daniela01 -  ÄL 16 dec / BIM 30 dec - 1 jan (2 år)
    Brooklyn  -  ÄL 17-18 dec / BIM 31 dec-1 jan (3:e försöket, 2:a barnet)
    Laref  -  ÄL 17-18 dec / BIM 31 dec-2 jan (5:e/6:e försöket)
    Systertillknorr  -  ÄL ? / BIM 1 jan (12:e försöket)
    Vill bli fyra  -  ÄL 10-13 dec / BIM 1 jan (3:e försöket)
    LetUsDoNumberTwo  -  ÄL 18-20 dec / BIM 2 jan (12:e försöket)
    Frejja  -  ÄL 17 dec / BIM 3 jan (3:e försöket)
    Dellz  -  ÄL 21 / BIM 5 jan (3:e försöket)
    BlirSnart85  -  ÄL 22 dec / BIM 5 Jan (21:a försöket)
    Casiopeja  -  ÄL 22 dec / BIM 5 jan (4:de försöket)
    Lyckliglängtan  -  ÄL 19 dec / BIM 5 jan (8:e försöket)
    SysterAnna - ÄL 20-25 dec / BIM 5-6 jan (6:e försöket)
    Myrran81  -  ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Lovika83  -  ÄL 23 dec / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Tinkerlina - ÄL ? / BIM 6 jan (2:a försöket)
    Baby W  -  ÄL 21 dec / BIM 6 jan (15:e försöket)
    Mischao  -  ÄL 24 dec / BIM 7 jan (1:a försöket)
    Jaspis78  -  ÄL 20 dec /BIM 7 jan (2:a försöket)
    Zophy  -  ÄL 22 dec /BIM 7 jan (5:e/6;e försöket)
    Babydreamer  -  ÄL 22 dec / BIM 8 jan (? försöket)
    Sofia B  -  ÄL 21-23 dec / BIM 8 jan ( 5:e försöket)
    Ohbaby  -  ÄL 23-24 dec / BIM ca 8 jan (6:e försöket)
    AnnJan  -  ÄL 25 dec / BIM 8 jan (2:a försöket)
    Fyrvaktaren  -  ÄL 24-26 dec? / BIM 8-10 jan (2:a försöket)
    Limpan 83 - ÄL 26 dec / BIM 9 jan (1:a försöket)
    Linnsi 
    -  ÄL 23-25 dec / BIM 9-11 jan ( 2:a försöket)
    Skruttnotpan  -  ÄL 27-29 dec / BIM 10-14 jan (12:e försöket)
    Lolisa  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (2:a försöket)
    Matematik  -  ÄL 28 dec / BIM 11 jan (15:e försöket)
    LilyRose  -  ÄL 31 dec / BIM 12 jan (2:a försöket)
    AngelandDevil  -  ÄL 29 dec / BIM 12 jan (1:a försöket)
    HelenFr  -  ÄL ca 29 dec/ BIM 12 jan (4:e försöket)
    MiAmore 
    -  ÄL ca 29 dec / BIM 12 jan (6:e försöket)
    Annelibengtsson80  -  ÄL 30 dec / BIM 13 jan (2:a försöket)
    Babymoon  -  ÄL 30 dec / BIM 15 jan (1:a försöket)
    JoWiAn  -  ÄL 3 jan / BIM 16jan (2 försöket efter MF nov-10)
    SoMa72  -  ÄL 3 jan / BIM 17 jan (1:a försöket efter Mf nov-10)
    Chokladmuffins  -  ÄL 9 jan / BIM 23 jan (8:e försöket)

HjärtaHjärta

Ändrar min BIM dag. Har tydligen 13 dagar mellan ÄL och mens
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!