Limpan 83 skrev 2011-01-12 09:13:04 följande:
Skruttnorpa: när hade/har du BIM? Vad är det för tester du kör med nu? Ja det vore spännande och få se en bild :) Jag fick ju också några svaga streck i början. men de blev som sagt starkare och starkare. Hoppas, hoppas, hoppas så för din skull!!!
Jag har BIM idag och tog ett CB-test imorse. Fick ett snabbt, tydligt och stort
, så nu är det inget att tveka över längre!
Har dock urinvägsinfektion för 100:de gången typ och äter antibiotika för andra gången på två veckor :( Känns inge vidare...
Någon annan här som har problem med UVI??
Kram
Jag hade bim i måndags, men har en lutealfas på 10-11dagar...det måste väl spela roll...eller? Jag hade ÄL för 12 dagar sedan, så jag hoppas på att hormonnivåerna inte hunnit upp bara...
Mina tester är från billiga teste.se...eller vad det nu hette.
Härligt att du har + et svart på vitt nu!! STOOORT GRATTIIIIS!!!
Helene- tror du inte att du fortfarande har lite för lite hormon bara då?? Eftersom sträcket var så svagt på den tidigare stickan. Jag tänker vänta någon dag till med CB då mina sträck är så svaga...
Ni som idrottar och har varit gravida eller är nu...hur gör ni med fortsatt träning? Jag har ett MF i bagaget och är ASRÄDD för att ta i nu...om det nu visar sig vara något...Har match på lördag- kontaktidrott- och vet inte om jag ska ställa upp eller inte...
Hur har/hade ni gjort?