Inlägg från: skruttnorpan |Visa alla inlägg
  • skruttnorpan

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

AgnesGN skrev 2011-01-22 13:33:56 följande:
    Här inväntas oxå mensen som hos Adora1.

Testet minusade jag på i morse, mensen 5 dagar sen. Väntar, och väntar och väntar... Har iofs väntat på mensen sen i måndags. Men nu är hoppet verkligen ute att det skulle vara en liten knodd där inne.

Dock tycker jag att det är ORÄTTVIST att ha mensvärk som jag hft sen i SÖNDAGS när inget kommer!!!! Ska jag ha ont i över en vecka, SEN kommer mensen och så gör det ÄNNU ondare? Vad är meningen!!! F*N oxå!!!

Jag orkar inte. Vill bara gråta, låta mensen komma så minsta rest av hopp som finns kvar kan försvinna ut genom fönstret. Så man kan få ÄL igen och sexa som en kanin så kanske, kanske man får en liten... Är väl bara att ge sig och inse att JANUARI är kört... Får väl inte mens förrän i mars eller ngt... Jaja, får väl skaffa mig en vårbebis 2012... Men har jag riktigt jävla otur kan jag väl inte få barn heller... Som man längtat...

Men vem är jag att gnälla egentligen?? Jag har inte fått mass MF, jag har inte försökt i flera år och det inte går... Jag är bara en töntig idiot som längtar med hela kroppen, sitter och surar för mig själv inne i min egen vrå... Förlåt alla. Jag menar inte att klaga, men jag orkar inte tänka positivt just nu,,,,

Men VÄNNEN! Klart man måste få falla ihop och känna så! Speciellt när maktlösheten av att kroppen inte beter sig som vanligt sätter in. Barnlängtat blir ju inte mindre för att andra har haft en knöligare väg, precis som Bia sa. Du står ju där du står just nu, med den längtan, de farhågor och-ibland- det hopp du har. Vad som händer andra runt om dig kan inte ändra på det. Gråt ut, skrik ut, KÄNN! Men när det är som kämpigast kan du försöka plocka fram tanken på att det KOMMER lösa sig! För det gör det!
    Är med i en tråd för tjejer som fått MF och där ligger just nu två bilder uppe på nyfödda små stjärnor vars mammor för ett knappt år sedan signade upp i tråden, lika lessna och trötta som du är nu. Deras ord till oss andra är SLUTA ALDRIG KÄMPA, för i slutändan är det så värt alla tårar.

STOR KRAM!

• skruttnorpan
    MiAmore skrev 2011-01-22 13:54:34 följande:
    Ja visar han ikväll också att han inte vill, tänker jag fråga honom rakt ut om det han sa bara var tomma ord för att trösta mig när mensen hade kommit. Jag ska iaf göra ett försök till när jag kommer hem ikväll, för att det känns verkligen som att äl är nu typ. Har haft äl-flytningar sedan i torsdags. Vanligtvist har jag äl-flytningar ett par-några dagar INNAN jag får utslag på äl-test, trots att "alla" säger att när man har äl-flytningar har man äl. Men nu har jag alltså både äl-flytningar o pos äl-test på samma gång. Så jag har en så stark känsla att om vi bara får till det ikväll, så KAN det faktiskt ta sig denna gången!
    Hur gjorde ni en heminsemination?
    Haha, jag gick till apoteket och hämtade en spruta som man ger barn medicin i (hysteriskt kul när apotekaren skickade med mig en lite medicinkopp och medicinsked också "om barnet hellre skulle vilja ha det").
    Killen gjorde sitt i ett glas, jag drog upp det i sprutan och...ja...satte allt på plats Skrattande Låg kvar på rygg i 20min efter. tydligen så lesbiska par gör...hittade det på en regnbågstråd här på FL. Googlade nätet runt och kunde inte hitta några risker med det heller...
  • skruttnorpan

SoMa och Agnes, hoppas ni får klarhet snart! Hoppas mest av allt att ni är låghormonare och att ni nu får fina plus vid nästa test!

Sandy- stor kram och all styrka till dig för att hjälpa dig orka ta nya tag! Februari är din månad!

BabyW- vilken klippa du har hemma i sänghalmen! Och vilken klippa du sälv är! Fint med en tjej här inne som varit med om så mycket, skaffat sig erfarenheter i livets hårda skola och är villig att dela med sig av det!

Stor kram till er alla

• skruttnorpan

Adora-Vännen, GRATTIIIIS!!! Gud vad härligt, när hoppet kändes som bortblåst och allt! Stort grattis och MASSA glädje till er!!!

• skruttnorpan
    Kitty 82 skrev 2011-01-23 19:53:29 följande:
    Hur många dagar efter mensen är det lämpligast att börja med äl-testen?
    Vet du hur lång cykel du har?? Jag har haft mellan 28-33 dagar mellan mensen och jag har börjat ca 1v efter mensens första dag, men tror att de rekommenderar runt 10dagar efter...men man vill ju inte missaTungan ute
  • skruttnorpan
    skyrocket skrev 2011-01-24 14:49:59 följande:
    Åh va trött jag blir på mig själv!! Tog ett test idag och det var såklart negativt. Vet att jag inte har bim förrän på lördag och att jag var låghormonare då jag gjorde abort men hoppades ju ändå. Blir så less på mig själv och känner mig så töntig. :(
    Äh, det är inget töntigt! När man vill något så järna så har man RÄTT att vara lite överoptimistisk! ´Började också testa alldeles för tidigt, men vad gör det!? Den dag du väl ser strecket där kommer alla negativa test glömmas bort och du kommer att vara överlycklig! Så tillåt dig att ta ett litet onödigt test då och då, det gör ingen skada, men sänk förväntningarna bara!
  • skruttnorpan
    T inne skrev 2011-01-24 21:04:58 följande:

Förlåt att jag är lite väl PÅ idag :) Men visst ser de lovande ut????

Du är ju TOKGRAVID!Skrattande Ingen tvekan på den- Stort GRATTIS!
    Grattis även till dig, Daniela! Stora kramar till er båda- NJUT NU!

Chokladmuffin- lycka till på onsdag! Håll ut!

• skruttnorpan

Limpan- STOR KRAM och massa kraft och energi till att orka ta nya tag! Hoppas stenhårt på dig, klart du ska ha bäbbä 2011!

Skyrocket- SmygGRATTIIIIS!!! Skrattande

Agnes, hoppas du får klarhet snart...men mycket kan ha hänt sedan i lördags...dags för nytt test kanske??Flört

• skruttnorpan
    Swn skrev 2011-01-25 22:11:12 följande:
    Började med bidrottninggele idag, någon som har testat det? Kvinnan i life butiken tyckte jag skulle dubbla mina vitamintabletter också. Har laddat upp med Äl test och grav test från testlagret så nu e jag redo ;) februari e månaden jag blir gravid och alla som fick minus i januari!! Nu kör vi, lycka till:)
    Härligt att höra, tjejen! kör gärnet- februari är din!!

kram
  • skruttnorpan

Grattis Chokladmuffin!!! Gud, vad härligt- och att ha fått se liten så tidigt också!! Skrattande 

MiAmore- Have faith! Klart det går nu, det är dags nu! Och som chokladmuffin sa- du är ju med i TURTRÅDEN!! Kram

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!