Inlägg från: skruttnorpan |Visa alla inlägg
  • skruttnorpan

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

HallonS- det tror jag också att du har, GRATTIIIS!!!

• skruttnorpan
    LizzB skrev 2011-01-27 10:33:35 följande:
    Fick en blödning idag så antar att det inte ville hålla sig kvar denna gången heller :( 

grattis till er som plussat här blir det nya tag med läkarhjälp 
    Många kramar till dig! Hoppas på att det är som Limpan säger- att det inte är någon fara. Tills du vet säkert får du många tankar och styrkekramar!
  • skruttnorpan

LilyRose- håller tummen för dig imorrn! När hade du beräknat att BIM skulle vara? Tänk på att det fortfarande kan vara för tidigt att testa om du beräknat mensen till senare...Nu hoppas vi!

DazHamstre- Va hur lessen, besviken och arg du vill!! I den situation du är i - när man inget annat vill än att få barn- är det klart att det känns tungt när en nära vän sre så lättvindigt på en graviditet och inte uppskattar något som du drömmer om. Försök att se lite snällt på dig själv- det är inte att du inte unnar henne, det är att du saknar något själv! Alla som saknar något eller drömer om något de just nu inte kan få har rätt att vara lessna! Skriv av dig här, så kan du säkert lättare möta din väninna sen!

kram

• skruttnorpan
    Bäbis2011 skrev 2011-01-28 19:17:09 följande:
    Har äl idag! Hoppas hoppas! Den var tidig..Jättestarkt streck på stickan :)
    Mys mys ;)
    Mys på och stort lycka till!Glad
  • skruttnorpan
    skyrocket skrev 2011-01-28 21:49:51 följande:
    Åh. Nu är jag supernojig över att det ska sluta med mf. Är på kurs ute på landet och nojar mig som bara den ): men ska försöka tänka positivt. Svåårt.
    Förstår din oro...den kommer och går! Har du haft mf/ma tidigare?
    Det din liten mår bäst av är ju att du mår bra, så försöööök att se det som att du är gravid till smotsatsen är bevisad! För de allra flesta går det ju bra!

kram
  • skruttnorpan

Baby88- stort grattis!

Skyrocket- klart det inte är "din tur" nu! Du är gravid och du ska ha en frisk liten bäbbä i höst! Tills annat är bevisat är det det du lever efter! Stor kram

• skruttnorpan
    BabyW skrev 2011-01-30 09:58:33 följande:
    Åhh tusen tack för bacillerna!!!  Hjärta  Hoppas dom är riktigt smittsamma!  Tungan ute

Jag blir lite fundersam och smått orolig här nu...  Skäms  Jag får såna hugg i magen när jag hostar eller nyser och ävn när jag reste mig hastigt ur sängen. Jag måste ligga dubbelvikt för att lindra det!!  Rynkar på näsan  Gör mest ont på höger sida, men känner även lite på vänster sida...  Jag är på ÄL +7 idag.

Är det någon som haft nåt sånt eller vet vad det kan bero på??  Obestämd
    Ingen aning...men varför inte en känslighet i livmodern??*hoppashoppashoppas*
    Du kan få lite gravidbaciller av mig med, kan inte erbjuda någon vidare putmage än, men en massa illamående kan du få, haha!

Hoppas och håller tummarna stenhårt för dig nu...varje minut som går är en minut närmare svar!

kram
  • skruttnorpan
    dellz skrev 2011-01-31 12:04:45 följande:
    ååå nu e jagnervös..... vågar dock inte hoppa av glädje än!!!!!
    är på bim +1 idag och har gjort ett test..   jag kan se ett streck men det är dock väldigt svagt...ringde till min vän som kom och hon kan me se =)..    försökte ta kort med mobilen men det gick ej. ska ta ett test imon oxå....ååå spännande!
    HÄRLIGT!
    Smyg-grattis!! Skrattande
  • skruttnorpan
    Fru Dahllöw skrev 2011-01-31 14:46:02 följande:
    JAAAA!!!!!   
    BIM-1 idag...    Plus-strecket var hundra gånger starkare än kontrollsträcket!!!!!!

*så glad*
    GRATTIS TJEJEN! Härligt! Skrattande
  • skruttnorpan

Malika- får man fråga vad som hänt? Hoppas på er i framtiden! stor kram

Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!