Inlägg från: skruttnorpan |Visa alla inlägg
  • skruttnorpan

Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!

Kitty 82 skrev 2011-01-18 19:49:39 följande:
    Shit jag tog 2 st ÄL-tester (Testlagret/wondfo) och bägge visade starkare nu på kvällen...Skumt tänkte jag för jag har redan haft ÄL 2 ggr innan som jag fått utslag på och doppade ner 3 st Grav-tester där man ska läsa resultatet inom 30 min och inom denna tiden nu syns POSITIVT på ALLA 3 Är det sant eller bara spökstreck nu igen?
    Strecken är inte gråa eller vita nu utan ljusrosa men svaga.
    Hoppas du har rätt, Kitty! Hur många dagar över BIM är du nu??
  • skruttnorpan
    Grattis till alla som plussat!! Och styrkekramar till er andra!!!
    Själv lever jag fortfarande i ovishet (är på BIM+11) enda tecken jag har är molande i tjejmagen och det kan ju lika gärna tyda på att kärringen är på g så. kanske testar i morgon...om jag törs! Vet att jag blir så besviken när jag får neg, (som alla andra här).
    Shit, BIM +11, har det hänt förrut? När testade du senast?

Kitty- Nä, va märkligt! Hur många dagar över BIM är du? Kan du inte gå och kolla via blodprov då?? Någon typ av hormonpåslag måste du ju ha iom att både ÄL och Gravtest ger utslag kvällstid, men inte i morgonurin! Förstår frustrationen, stor kram!
  • skruttnorpan

Limpan, gumman!! Stora kramar! Ta en liten paus och kom sen tillbaka hit och sök stöd!! Orken kommer tillbaka- det GÖR den, men ta din tid!

KRAMAR

• skruttnorpan
    HelenFr skrev 2011-01-19 19:58:44 följande:
    Ska också testa en sista gång imorgon, på min dotters ett-årsdag :) Så vi hoppas på att stjärnorna är med oss...
    Dom och månen lyser klart i natt så vi håller tummen..!
  • skruttnorpan

Stor kram, tjejer! Hoppas kroppen börjar svara snart, så att ni kan ta tag i verkstaden.

Helene- hur gick det med testet??

• skruttnorpan
    LizzB skrev 2011-01-20 13:58:21 följande:
    Var hos läkaren idag för att kolla efter uvi bakterier... dom tog ett g-test samtidigt som var possitivt :D

GRATTIS TJEJEN! Gud vad kul!

Limpan, jag tycker som BabyW- de till att få det bekräftat! Har de haft fel tidigare är det dubbelt så viktigt för dig psykologiskt att du får veta hur det ligger till, antingen för att få gå vidare ELLER för att kunna slappna av i att liten finns kvar!
    Stor styrkekram! Vi står bakom dig, hoppas det kan ge lite ork!

• skruttnorpan

deeya- stor kram! Men du är stark, tjejen- det kommer nästa månaden!

BabyW- GRATTIS!! Nu blir det myshelg! NU är det dags!

kramar

• skruttnorpan
    DazHamster skrev 2011-01-22 03:07:55 följande:
    Åh Vad roligt för dig då kanske det går vägen den här gången =)
    För nu jävlar ska de bli minst lika många som plussar i februari som det har gjort i januari =)

Jag har en allmän fundering som delvis har med barn att göra men som sagt det är 11:e eller 12:e försöket nu åh det händer ju ingenting...
    Det är så att vårat hus brann i maj 2010 dock så var det ingen människa i huset men däremot min älskade lilla hund men han klarade sig med nöd och näppe och det här har tärt psykiskt på mig efter alla månader som gått åh min fundering är då om de kan vara så att de här ligger åh gnager och rubbar min menstruation och att det inte blir något barn? Jag är ju så ung så ja förstår mig inte på kroppens lilla filosofi medans ni som har hunnit passerat 30 sträcket kanske har mer erfarenheter?
    Sen har jag fått en till motgång här i måndags :/ Just nu jobbar jag 66 % endast nattetid och jag åh karln har en inkomst på mellan 30.000-40.000 beroende på om han jobbar borta eller så. Vi klarar oss gott och väl så vi skulle kunna göda tre ungar på direkt plus hunden men nu har min chef kommit på att han måste dra in timmar så ja ska jobba 38 % åh då har vi mellan 20.000 till 27.000 kr att leva på och utgifter för nästan 22.000 (mat,räkningar, bensin, hundsaker är inräknat i det) är det någon som fått barn och levt på väldigt dålig ekonomi och verkligen fått det att gå runt?

Bamsekramar till alla här inne ni är verkligen ett stort stöd för alla =)
    Jag är inte rätt person att svara på varken frågan om husbranden eller ekonomin, men vill ändå ge dig en stor kram! Låter som en jobbig situation och det är klart att det kan stressa hormonsystemet.
    Ang pengarna tror jag nog att ni löser det, om inte annat kanske du kan jobba extra någon annan stans så länge du orkar och lägga undan pengar?
    Allt blir bra, försök stressa av och lägg fokus på att du ska må så bra som möjligt.

kram
  • skruttnorpan
    MiAmore skrev 2011-01-22 11:20:10 följande:
    Starkt pos äl-test idag så nu ska jag försöka hålla mig härifrån på allvar, fram till Bim som bör vara runt den 5/2! Fick till det igår, och hoppas på att vi ska få till det idag och imorgon också. Wish us luck!
    Åååhh, huller tummen, tjejen! Ser fram emot att få höra hur det har gått om ett par v! Stor kram
  • skruttnorpan
    MiAmore skrev 2011-01-22 13:35:39 följande:
    BabyW: Klart du ska känna dig nöjd o stolt Hatar också sprutor..
    Vad är halsböld för något?

Jag skulle hålla mig härifrån from. idag, men känner mig "tvungen" att skriva av mig lite.
    Efter att mensen kom denna månaden, sa min man när jag sa att "det kanske inte är alltid vi orkar ha sex tre dagar på raken kring äl", att "men då får vi se till att klara det!"
    Jag visade tydligt för en stund sedan att jag ville ha sex. (han vet om att jag fått pos äl test idag och att det innebär att jag har äl någon gång mellan idag-månd. Jag misstänker att jag har det idag)   Då bara ler han o säger "äälskling". I en ton som sa "älskling ge dig, vi hade sex igår". Ok, jag ska väl inte sura o känna mig besviken på honom ännu, kanske har han fått upp lusten tills jag kommer hem från jobb ikväll/natt (jobbar 16-23). Men just nu känner jag "jaha.. var det bara tomma ord för att trösta mig, när mensen kom eller?!"
    Ställ ultimatum!! Ta upp exemplet med babyW där mannen ställer upp trots halsböld! Jag tycker inte att du ska finna dig i att han nekar dig just nu, ni siktar ju på barn för guds skull! 
    I värsta fall (riktat till både Mi Amore och BabyW) så finns ju alltid min lilla lösning på problemet, hahaFlört Vår lilla heminsemination resulterade ju trots allt i ett plus! 
Svar på tråden Vi som fått nog, nu SKA det bli ett plus i Januari!!!