DazHamster skrev 2011-01-22 03:07:55 följande:
Åh Vad roligt för dig då kanske det går vägen den här gången =)
För nu jävlar ska de bli minst lika många som plussar i februari som det har gjort i januari =)
Jag har en allmän fundering som delvis har med barn att göra men som sagt det är 11:e eller 12:e försöket nu åh det händer ju ingenting...
Det är så att vårat hus brann i maj 2010 dock så var det ingen människa i huset men däremot min älskade lilla hund men han klarade sig med nöd och näppe och det här har tärt psykiskt på mig efter alla månader som gått åh min fundering är då om de kan vara så att de här ligger åh gnager och rubbar min menstruation och att det inte blir något barn? Jag är ju så ung så ja förstår mig inte på kroppens lilla filosofi medans ni som har hunnit passerat 30 sträcket kanske har mer erfarenheter?
Sen har jag fått en till motgång här i måndags :/ Just nu jobbar jag 66 % endast nattetid och jag åh karln har en inkomst på mellan 30.000-40.000 beroende på om han jobbar borta eller så. Vi klarar oss gott och väl så vi skulle kunna göda tre ungar på direkt plus hunden men nu har min chef kommit på att han måste dra in timmar så ja ska jobba 38 % åh då har vi mellan 20.000 till 27.000 kr att leva på och utgifter för nästan 22.000 (mat,räkningar, bensin, hundsaker är inräknat i det) är det någon som fått barn och levt på väldigt dålig ekonomi och verkligen fått det att gå runt?
Bamsekramar till alla här inne ni är verkligen ett stort stöd för alla =)
Jag är inte rätt person att svara på varken frågan om husbranden eller ekonomin, men vill ändå ge dig en stor kram! Låter som en jobbig situation och det är klart att det kan stressa hormonsystemet.
Ang pengarna tror jag nog att ni löser det, om inte annat kanske du kan jobba extra någon annan stans så länge du orkar och lägga undan pengar?
Allt blir bra, försök stressa av och lägg fokus på att du ska må så bra som möjligt.
kram