myrran81 skrev 2010-12-29 07:09:37 följande:
Jag har bim den 5/1 och jag hade tänkt att testa med rfsu "testa tidigt" på nyårsafton, men jag kunde inte hålla mig, så nu imorse tog jag ett test....och det visar ett svagt streck :) Helt otroligt, men kan det verkligen stämma, ska jag lita på att testet visar rätt? Strecket dök upp på stickan efter ca 2 minuter och det är inte hälften så starkt som kontrollstrecket, men det syns hyfsat bra enligt mig :)
Någon annan som testat med dessa tester? Funderar på om jag ska överraska sambon idag eller om jag ska ett nytt test på nyår som vi hade tänkt??
Tänk....jag kanske har ett litet frö i magen just nu :D
GRATTIS TJEJEJN! Ett gravtets kan inte visa positivt om det inte finns graviditetshormon i blodet juh! Du har nog rätt i att CB kan ha svårt att visa så här tidigt, men tror att BIM-4 i morgonurin är vad de säger att man kan tetsa från.
MiAmore: Tack för "Lycka till-et" Hoppas ju dock på att slippa insemination och att kunna slänga min tid för IVF. Skulle vara så härligt om vi klarade det på egen hand denna månad i stället
Adora1 skrev 2010-12-29 08:50:52 följande:
Hallå all gamla och nya trådisar!! Hoppar in här nu! ÄL ca 2 januari, go nyårstillverkade barn!!
Hinner inte läsa tråden nu pga trilskande ettåring men ska göra det sen iaf de senaste sidorna....
All lycka till alla i denna fina tråd!
Hej, tack och välkommen Adora! Hoppas ettåringen lugnar ned sig