30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Anna, jag förstår att det är kämpigt för dig/er just nu. Att diskutera så viktiga ämnen, att få ett barn, lämna ett förhållande (där även ett barn är inblandat) väcker ju så klart jättestarka känslor och kommer förändra livet oerhört. Tror dock att det är nödvändigt att ta itu med saker och få en fortsättning på livet, med eller utan sambo. Om man bara går och drar på allt så tror jag att man blir bitter (eller jag veet att jag skulle bli det i alla fall).
Jättestarkt av dig att ta upp det med din sambo trots att han inte verkar vilja prata.
Kom ihåg att du är stark och bäst! Stor kram!
(och så klart du ska få en ny mobil!)
Jag har en Xperia, höll på att bli galen ibörjan eftersom jag inte fattade hur man skulle dra på skärmen men när det väl funkade så gillar jag det verkligen. Vet inte skillnade mellan Iphone och android så jag kan inte jämföra men gillar verkligen denna nya variant av mobil. Rekommenderas.
Har dock en fråga, ni andra som har Xperia, vilken kalender har ni? Jag kör med yahoo mail och har tidigare haft My phone explorer som kalender men nu funderar jag på vad jag ska ha, vad har ni andra?
Härligt Mrs Fisk att D börjar prata! Han har nog mycket att säga när han väl kommer igång!