30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Vi var hemma hos mig. Det var väldigt trevligt tyckte jag som slapp leta parkering och inte körde av motorvägen på fel avfart... Men som sagt - Ett barn per mamma är för lite för att någon ska glömmas kvar. Jag hade ändå gillrat med en högt uppsatt gunga som jag lurade ner barnen i så de var svåra att få upp. Men då kom folk på att Herr S var hemma och bad honom om hjälp. Han hade tidigare under dagen frågat mig om jag ville ha sex barn till, varpå jag tittade mig omkring, frågade honom om han ville ha sex fruar till och fick ett rungande "Nej!" till svar. (Till alla som var där - Han tyckte dock att ni var trevliga )
Sju fruar, oj. Jag skrattade i bilen på vägen hem för Herr S öppnade dörren till badrummet när jag stod med rumpan i vädret och badade n, stackars man... Och för er som undrar så tycker jag det är praktiskt att bada liten när vi är hos folk så slipper jag för schampookostnaden...
Det var trevligt att träffas och nästa gång ska vi vara hos oss och då skall alla med flera barn komma så att nån glömmer kvar nåt!
Tack för tips om wallies. Ska surfa runt lite nu när lillen sover.
Olimpia, vilka kostnader ni har! Vad bra vi har det i Sverige!