Lime:
Jag har inte varit själv, men av de som jag hört mig för hos har jag inte fått bra betyg. Man kommer tydligen inte åt djuren pss som förr. Och släpper man in barnet i "kaninhålen" ska man veta att det finns flera utgångar.. 
Galia skrev 2012-05-24 15:07:28 följande:
Somnat:

Ja han var ju nöjd. Är ju mest jag som grämer mig över dyra tröjan, men han ska ju leka och inte behöva vara rädd om kläderna så jag hoppas jag aldrig kommer gnälla på honom att han smutsar ner sig och/eller förstör kläder. Kläder är ju till för att användas
Jag känner likadant. Kläderna han har på sig har han (ännu så länge) för min skulle eftersom han inte bryr sig. Då kan jag inte skälla på honom om de används (och det gör jag absolut inte heller). fast visst har det hänt att jag sörjt andrahandsvärdet på något klädesplagg eftersom det blivit någon fläck som vi inte sett/behandlat och som därför inte går att få bort, eller när det blivit missfärgat i tvätten. Så numer köper jag de mesta av märkskläderna begagnat (tidigare så köpte jag nytt fast på rea. Det var min lilla sport...) och när de kostar lika mycket som en ny tröja från Lindex behöver jag inte gräma mig, känner jag.