30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Äh, det ska eg vara tvärt om "Kan man ha Superfit kan man ha Vincent". Generellt är Superfit smala medan Vincent är "smala till normala".
Nu går jag o lägger mig!
Äh, det ska eg vara tvärt om "Kan man ha Superfit kan man ha Vincent". Generellt är Superfit smala medan Vincent är "smala till normala".
Nu går jag o lägger mig!
G hälsar och tackar för alla grattis. Att han tror att han fyller 6 år idag (3 i fredags, men sedan fyllde han ju år på lördag och söndag också, så i morse deklarerade han att han fyllde 6) är smällar man får ta...
Fö gör Timberland underbart sköna skor till vuxna. Knepiga för mina fötter att komma i (har högt fotvalv), men sitter som ett smäck på. Hade jag inte ogillat uttrycket hade jag kallat dem "looooovely"...
Han når inte upp, men han är hyffsat bra på att fånga saker som kastas mot honom - personalen kan väl slänga ut maten? Lite krav kan man väl ställa på dagens skola?!
Jemema:
Hemma låter som en bra idé!
Jag köpte Tretorns därifrån förra året. De är stooora i storleken. Och tunga. Men lätta att få på och höll mycket bra. Men man ska nog ha fötter åt det bredare hållet för att trivas i dem - inget för Superfit-fötter, mao.
Kasper:
Man saknar ju inte dialekt för att man bor i Stockholm... Jag härmar G när han pratar stockholmska. Jag tycker det är så gulligt! G tittar få på mig med ett "det var ju precis det jag sa"-uttryck. Vilket också är väldigt gulligt. Faktum är att det är mest han som är söt, men det spiller över på det andra...
Min 3-åring kan inte eller säga "rrrrr". Men "Nej, mamma! Stopp! Sluta! Jag vill inte!!" är inga problem...