30+ med första barnet 1-3 år, del 13
tittar in och säger att vi reser bort ikväll Hoppas det blir trevligt, vi är inte tillbaka förrän på måndag kväll
tittar in och säger att vi reser bort ikväll Hoppas det blir trevligt, vi är inte tillbaka förrän på måndag kväll
Johlinn med sambo hälsar att en 2-dygns semester var precis vad de behövde! Dessutom bad jag mamma städa när hon var barnvakt, så nu har vi julstädat och behöver bara pynta E. hade haft det bra med mormor och morfar, det var lite konstigt ibland, men han var inte ledsen särskilt mycket alls, bara en kort stund på morgonen när han vaknade!
kommentera 10 sidor? nä, skulle inte tro det! Får räcka med ett:
GRATTIS ELA till eran fina lillebror!!
GOD JUL!
hallå alla! Läst om alla kräksjukor och är tacksam över att vi fick våran dos över lucia istället... Hoppas på o slippa ytterligare en omgång. Jag är rabiat och är på alla kollegor som själva kräkts och frågar när de kräktes senast när de är tillbaka på jobbet. Däremot gick jag själv o jobbade när sambon haft hand om kräkande E. hela natten. Jag ville inte vara i karantän när jag inte själv var sjuk. Kanske tänkte fel?
Vi har haft en bra jul, E. har också fått ett kök som han gillar tokmycket. Han fick lite mat till och lite kastruller och sånt. Sen lite småsaker.
vi ska äta hummer termidor, oxfilé provcencale och bärglass i morgon. hoppas det blir gott.
juni: http://www.ica.se/recept?recipeid=1033
med konjak i såsen så går hummern nog ned
ela - så glad för eran skull, två perfekta flickor och en perfekt pojke till er underbara familj
Gott nytt år!
En till vaken skrutt här. Försökte visa honom raketerna, men han var INTE imponerad, han ville gå o lägga sig igen. men sover inte än. Annars har det varit en lyckad nyårsafton med lunch på restaurang och finmiddag hemma med bara vi två och en skrutt i sängen. Katten har inte heller varit helt nöjd med smällandet, men är lugn nu!
Fio - klyx är toppen när det är stopp, skönt att det hjälpte! E. får klyx varje dag, och det är hell och ge, men ändå det bästa som finns på marknaden!
Eh, blir inget promenerande idag, här snöar det som jag vet inte vad.
Håller mig i bakgrunden lite, jobbar med min sorg och mitt accepterande av E:s nivå på allt. Känns förjävligt ibland när vi tycker att han gjort massor med framsteg att se hur långt efter han är. Nåväl, han är iaf nöjd och glad, far fram som en tornado här hemma.
min mamma och hennes syskon rensade i TRE ÅR efter sina föräldrar+farbror som bott i ett o samma hus hela sitt liv i princip. En liten gård på landet med mååååånga uthus. Flera av uthusen och ett par av rummen i huset gick inte ens o gå in i!