Inlägg från: johlinn |Visa alla inlägg
  • johlinn

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

MrsF - förstår. Jag vill veta allt men ibland känns det som att jag inte vill inte veta nåt! *kram*

Skönt att D. är friskare nu iaf, hoppas ni klarar er!

• johlinn

juni - eftersom de sover under narkos så störs de nog inte såpass av ljudet så att de vaknar. Större barn som inte sövs får lyssna på musik eller sagor. Kan tänka mig att skivvalet ser annorlunda ut på vuxensjukhuset. När jag gjorde min undersökning på barnsjukhuset  var det tintin, pippi, absolute kidz och så vidare plus radio att välja mellan. Jag valde radio...

Anna - det var härligt väder den an också! Bra där

E:s ettårskalas bjöd jag in till höger och vänster. Men det blev trots allt en väldigt begränsad skara som kunde komma beroende på olika sjukdomar mestadels. 3 små barn, 2 större och så lite vuxna. Mer lagom för E. egentligen än det antal jag bjudit från början.

• johlinn

ah, tänkte inte på det juni. Kritorna är gömda här hemma också. Papper är för veklingar tycks E. säga

• johlinn

Marge - hoppas att S mår bra, att läkaren hade rätt som skickade hem er. Men det är lurigt det där, hur man förväntas bete sig - jag är krävande, ställer massor med frågor och så, men inte särskilt orolig. Räknas som hysterisk? knappast. Men tagen på allvar? Inte alltid. Det beror nog mest på vilken läkare jag träffar. Däremot brukar jag ha koll på vilka undersökningar jag vill att de ska göra innan jag nöjer mig och åker hem

• johlinn

Kate - usch vad tråkigt att det inte ville sig med ivf:en. Dumt dumt dumt

Lycklig - absolut, att samtala om saker man ser är helt ok SKÖNT att det gick bra i helgen. Var inte rädd om det kommer bakslag och han äter sämre igen. Det kommer alltid. Få då inte panik utan tänk tillbaka på hur det kändes den här helgen när det gick bra

Yeay, jag låter som om jag är jättesjuk, men jag är ganska pigg

Fredag blir bra för min del! Vart vi ska? har de öl? Då vill jag komma

• johlinn

*kramar gullet tillbaka* Det är kanske läge o lägga in ett NYTT datum igen snart. Ska kolla om jag inte kan lägga in några förslag på fikadagar också, jag är ledig vissa dagar och skulle gärna träffas med barn någon av de förmiddagarna, måste bara kolla datumen lite bättre *guldfiskminne*

Anna - jobbigt värre för din sambo *ironisk*

E. skrattade idag när vi kom in på dagisgården. Ändå var jag tvungen o ringa och kolla att han inte var hängig. Det var han inte, han var precis som han brukar vara

• johlinn
    oyra skrev 2011-02-26 13:17:54 följande:
    ähum, livstecken: huvudvärk
    *harkel* TRÖÖÖÖÖTT!

men lycklig, f-n vad roligt jag hade!
Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13