Inlägg från: johlinn |Visa alla inlägg
  • johlinn

30+ med första barnet 1-3 år, del 13

juni - bra plan!
    Mmm, erbjöd vanlig frukost, men han såg tallriken från hans middag igår och ville ha, så jag värmde resterna ur kylen och då vart han nöjd

• johlinn

specificerar lite:

Fika dagtid med eller utan barn

Tisdag 8/2: Tjet, Annaloo (em)
    Onsdag 9/2:
    Tjet, johlinn(fram till 14.00), Annaloo
    Torsdag 10/2:
    Tjet, Annaloo (em)
    Torsdag 17/2:
    Tjet, Annaloo (fm)

AW kvällstid -utan barn (förutom späääädisar, dårå!)

Onsdag 9/2: Tjet
    Onsdag 16/2: Tjet, Annaloo
    Fredag 25/2: Tjet, Lime, johlinn, Annaloo
    Tisdag 1/3: Tjet, johlinn

• johlinn
    asap skrev 2011-02-04 11:46:12 följande:
    Melodifestival, ja. Smaken är som baken, själv undviker jag hela spektaklet så gott det bara går, tycker det är eländigt att det ska behöva ta så många veckor att komma fram till en vinnare, som aldrig ens är bra. Tungan ute
    Huvudet på spiken!

Jag klarar mig, sitter i mitt egna hörn på fikat på jobbet och ser på andra kanaler på tvn. Men det tar ju sååååån tid innan de är klara.

E. är hemma med pappa och vabbar, han är inte helt återställd, fortfarande pigg periodvis, men trött och gnällig andra perioder. Hoppas han piggar på sig över helgen. Har varit några sega veckor först var jag sjuk, sen sambon och nu E...
  • johlinn
    asap skrev 2011-02-04 11:55:28 följande:
    johlinn - Ja, man blir ju helt klart lite utanför i snacket på jobbet. Men jag är van - jag följer inte Idol eller Let´s dance heller så jag är redan kontorets ufo...
    hear hear
  • johlinn
    Namaste72 skrev 2011-02-04 15:48:00 följande:
    Jag brukar dra till med något citat från Rimbaud eller Bruno K Öijer när folk snackar tv och schlager. Brukar döda den mest livliga diskussion Drömmer
    Bra plan! Ska leta upp nåt bra o säga
  • johlinn

härligt att ni är hemma alla fyra Cissi grattis igen!

Assar - massor med sympatier! Hoppas du snabbt återhämtar dig.

E. har fått hem sina ståskenor, två långa skenor. Han stod idag länge länge längs med möblerna, gick när jag höll honom i händerna, men mest fantastiskt - när han stod vid soffbordet såg jag hur han släppte taget helt en sekund och stod själv! utan att luta sig utan att hålla i sig, bara stod. Det var det vackraste jag sett sen jag vet inte när

• johlinn

Sara - sköööönt att det kanske kan bli dagis på måndag!

Ja, jag är imponerad, sååå imponerad. Och gråtfärdig. För stoltheten är enorm! Han hade på sig dem i 1,5 timme idag och det är andra dagen. Då satt han såklart emellan alla gångerna han stod och gick, och han behöver hjälp att både ställa sig och sätta sig igen - men ändå!! Igår hade han dem bara 10 minuter, men det var ju första dan.

Svar på tråden 30+ med första barnet 1-3 år, del 13