30+ med första barnet 1-3 år, del 13
Anna: vi erbjuder också potta och toa men utan att hon nappar så vi hoppas också att hon blir torr fort när hon väl bestämt sig!
Anna: vi erbjuder också potta och toa men utan att hon nappar så vi hoppas också att hon blir torr fort när hon väl bestämt sig!
Vabbar med en väldigt snorig Agnes. Totalstopp i näsan!!!! Just nu softar vi i soffan med tv och brasa....
Moppen: Egentligen får man bara ha barnen på förskolan när man jobbar/går i skolan. Förutom 15h då. Så den förskolan har rätt, men jag tror att de flesta ser mellan fingrarna vid ett sådant tillfälle.
Däremot har vi vänner som tänkte ta semester båda två för att fixa hemma men blev varnade för att de kunde bli av med platsen!!!
Hos oss har det funkat när maken gjort saker själv med den mammiga. En utflykt etc. Det funkar bra när jag inte är i närheten!
Vårdnadsbidraget upphör när barnet fyller tre, man får inte ha dem på fsk om man har vårdnadsbidraget.
Juni: Vi använder viber i telefonerna istället för skype, men då måste ju båda ha förstås!!!
SOmna: Vi brukar inte prata så länge, det är maken och jag som ringer varann med viber, Har aldrig blivit avbrutna och aldrig använt wifi...
Whatsapp använder vi med, den funkar bra,
Jag har helt hoppat över MSN, hade ICQ förut men det var som sagt länge sedan...
Grattis till Elas T!!!
Min arbetsdag har varit en riktig skitdag....
Tack för omtanken om min pissiga dag. Känner inte att jag kan formulera mig tillräckligt bra för att berätta här, men har som tur är en förstående make som varit bollplank och axel att gråta mot ikväll!