Lycklig, tjena hej! Jag brukar baka på Kesella och denna gång körde jag halva satsen med smör och hyvlad nougat på! Mums!
Fiji, helt ärligt pedagogerna på din förskola verkar ju lite benga i huvudet. De verkar ju vilja att barnen ska vara hemma bara de har rivit sönder en nagel. Jag skulle också kika runt på andra förskolor.
Men vad härligt att han har sovit bra på morgnarna!
Pyttis, stackars lilla A!
Lady W, ja så klart man vill äta framför TVn!
Ela, ha ha, vilken tur att det inte var i Enköping kompisarna bodde!
CaCC, min tjej som är lika gammal som din vill inte somna själv. Vi släcker ner hennes sovrum (med bara spöklampan tänd) och så får hon välling i min famn sedan vaggar vi henne till sömns och sedan kan vi lägga över henne i spjälsängen. Det med nattuppvak har vi också me hon somnar om direkt hon kommer över till vår säng.
Nattningen fungerar bättre för mig än för maken, han kämpade i 1 1/2 timme både måndag och tisdag. För några veckor sedan hade vi inga som hellst problem att få henne att sova, så våra tjejer kanske är inne i samma fas.
När det gäller att göra saker hon inte får så väljer jag mina kamper, slå på TV är ALLTID nej men att kasta ner bollarna för trappen, varsågod, hon måste få testa att göra grejer och se vad som händer med bollen som studsar ner. Att lägga ärtor i mjölkglaset tillåter vi men inte att hon häller ut mjölken på bordet osv!
Barba, vad tråkigt med dina vänner.
Tack alla för en härlig AW i måndags! Mycket och trevligt snack som vanligt!
Nu sista delen av Brottet!!!!!!!