Saturnus skrev 2015-06-06 21:53:05 följande:
Har du provat akupunktur hos någon kines? Jag gjorde det och fick örter(piller med höna på) :) och fick plötsligt mera ägg efter två månader behandling 1ggr/vecka. Jag har även börjat med q10 med & vitaminer. Får befruktningsresultatet i morgon men jag känner mig mera i balans samt skönt med avslappning. Dom gör även stimulering för att ägget ska fastna. Håller tummarna för dig! Hoppas du uppdaterar så vi kan följas åt.
Jag testade kinesisk akupunktur innan sista försöket, men hon var svenska och jag fick inga örtpiller. Däremot fick jag lista på vad jag skulle och inte skulle äta. Visst skulle jag gärna vilja köra vanlig ivf igen, men jag orkar inte mer just nu. Jag kommer att köra äd och hoppas på bebis el bebisar där. Jag orkar inte med stressen som man känner hela tiden under självaste processen. Första gången när jag blev gravid så hade jag ingen aning om något och var bara lyckligt ovetandes om allt. Just nu håller jag upp med alla vitaminer, verkar som att mitt immunförsvar är allt för bra för att jag ska vara mottaglig för en graviditet. Självklart kommer jag att skriva här hur det går för oss med äd! Och jag vill ha full redogörelse för hur det går för dig oxå!!!
Gosmos skrev 2015-06-06 23:51:01 följande:
Spännande ändå, att välja. Jag tror jag hade valt så likt mig som möjligt, även fast vråltjockt råttfärgat hår inte är lättast att hantera ;) din man kommer ju komma med sina asbra gener och göra det till en perfekt bebis.
Ja jag ska ta så likt mig som möjligt även mitt lite mer tunna råttfärgade hår och grå ögon. Vi är ju rätt så långa båda två, så det lär inte bli några korta barn här heller. Det blir nog bra till slut! Man ser ju en del föräldrar med barn och barnen ser ut att vara brevbärarens för den varken är lik mamma el pappa. Jag hoppas på att vi får bebisar som blir lika sin pappa jag