Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Hur går det för dig Frazze? Tänker på dig<3 och alla andra i tråden...
Hur går det för dig Frazze? Tänker på dig<3 och alla andra i tråden...
Var på UL idag. Skulle ha varit 10+3 idag men visade sig att jag haft MA vid 8+4. Känns helt knäckande. Får hoppas att blödningarna sätter igång annars blir det med hjälp av tabletter ef helgen.
Vet inte vad nästa steg blir nu. IVF el hoppas på naturen igen
Tack för er omtanke! Har börjat fä lite blödningar nu på em så förhoppningsvis försvinner allt. Ska till gynekologen på tisdag.
Vi får fortsätta kämpa så ska vi lyckas någon dag.
H
Frazze - ha en trevlig resa!!!
Igår kväll satte det igång ordentligt, fick åka in till akuten pga enorma smärtor och sammandragningar. Nu bör det värsta vara över!
Hej på er alla! Jag hoppas att ni haft en bra nyår. Min nyår började med något som händer alla andra, men inte mej! Jag har blivit gravid den naturliga vägen! Vi åkte till den där hormonläkaren i Sthlm och jag fick östrogenplåster och progesteronkräm etc. Han sa att jag förmodligen inte haft ordentlig äl på länge. Vi köpte det viktigaste och drog iväg på vår månad långa semester med sol, bad, och alkohol och blev aningen fundersam när mensen inte kom. Testade med ett test jag hade med mig och där blev ett väldigt svagt streck. Dagen efter testade jag med CB och fick Pregnant 1-2 weeks. Vi är chockade, överlyckliga och skitskraja! Men mest lycklig för att det gått den naturliga vägen. Nu återstår det bara att se vad som händer! Kram alla
Tack alla! Än så länge så verkar allt bra, men framtiden lär väl utvisa hur det blir. Längtar eftet ett vul så att vi kan se om allt ser bra ut.
Än så länge så verkar allt bra. Blev skrämd i måndags då jag fick en blödning. Vi var inne på vul i tisdags och det var tydligen ingen fara. Tog hcg prov och de ser bra ut. Nu väntar vi vul den 22a januari och då hoppas vi få se ett litet pickande hjärta. Det var för tidigt för det i tisdags. Men idag är jag i v 7. 6+1 alltså. Lååååååångt kvar innan de första 12 veckorna och sen de resterande månaderna efter det. Men vi hoppas att det går vägen!
Hej svej allihopa! Idag var första besöket hos Mvc med provtagning och lite annat prat. 8+4 idag och ytterligare en liten blödning! Suck! Funderar på att sluta med Mic och bara ta progesteronkrämen. Någon som vet om det är tillräckligt? Det är förmodligen inget farligt, men ändå tillräckligt för att skrämma livet ur en. 22 feb så är det dags för kub och 25:e är nästa besök hos Mvc.
Gosmos! Hur har det gått? Har det kommit en liten än eller? Hoppas allt går bra för dig!
Vilken härlig solskenshistoria bambin! Tack!
Jag undrar hur det går för Frazze? Någon som vet?
Hej tjejer<3 hur har ni det?
Tänker på er alla här inne, även om jag inte är aktiv här.. Jag har de super bra, min lilla Ella är snart 1 år, tiden går alldeles för fort...
Stort grattis frazze, hur går din graviditet? jag hade med bf 9 september fast 2015 fast hon kom 2 dagar tidigare:))