Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Stort lycka till idag sjuttiosjuan!
Stort lycka till idag sjuttiosjuan!
Tack!
Sitter här i min snygga dräkt och väntar:)
Nu är vi klara! Vilken pärs!! Jag har aldrig blivit speciellt påverkad vid ÄP och har i princip åkt direkt till jobbet, men så blev det inte idag. Dom råkade sticka mig så att det blev en blödning och ett tag såg det ut som om det skulle behöva sys, men han tryckte med något så blödningen avstannade så det slapp vi. Men den smärtan! Jag blev helt yr, mådde illa och pulsen och syresättningen droppade så det blev syrgas, dropp och mediciner för att få upp puls och blodtryck. Min sambo som är känslig var tvungen att sätta sig på golvet för han höll också på att svimma. Mådde så dåligt, fick ligga därinne typ 45 min innan jag kunde stå upp., fy har aldrig mått så dåligt!
Men 3 ägg fick dom ut så förhoppningsvis var det värt det..
Tack för all omtanke och lyckoönskningar!
Nej det är ingen fara alls med mig , det är tydligen inte ovanligt och alls inte farligt. Det hände för att han ville vara noggrann och verkligen suga ut allt eftersom vi har så dåligt med blåsor. Det känns helt ok nu och det blödde inte mer än vanligt sen.
Tror jag reagerade som jag gjorde pga att jag håller på med en detox nu och blev väldigt påverkad av morfinet plus att det då gjorde lite ondare än vanligt.
Lycka till idag, det är så orättvist att det ska vara så svårt för vissa.. min mamma kom i klimakteriet vid 45 , det berättade hon typ för ett år sen när jag sa att vi börjat med Ivf , så genetiskt har jag inte tiden på min sida!
Ha det fint !
Ok så inga bra nyheter idag. Det satt en liten bit kvar i livmodern och den KAN komma ut med nästa mens eller så KAN jag få infektion om jag har otur. Vilket fall som helst så fanns där inte nån tillstymmelse till ägg för de hittade inte ens mina äggstockar Fy vad ledsen jag blir då! Så nu vill jag ha en snabbskrapning så att jag kan köra igång med dubbla letrozol när mensen kommit.
Vad tråkigt! Hoppas att du inte får någon infektion nu! Vad gör letrozolen för nåt?
Vad tråkigt att höra, man vill ju bara att det ska vara över när det väl har hänt.
Måste du vänta till nästa mens eller kan du fä hjälp?
Fick du någon tid?
Det blev ingen återföring:( Men vi kom överens om att vi gör ett sista försök direkt nu när mensen kommer sen får det vara slut på Ivf försök, mina ägg är för få och för dåliga och jag måste inse att ÄD är vår enda chans att få barn. Sakta, sakta håller jag på att landa i det och det känns inte så långt bort längre.
Ha en fin helg alla ni!
Alla ni som har lågt AMH, känner ni av några symptom på klimakteriet som exempelvis vallningar eller dålig sömn etc?