• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Kollade i min almenacka från förra ivf försöket, 13 dagar efter äp började det komma lite rosa och dag 14 mens. Imorgon är dag 13 efter äp så det ska bli spännande att se om det blir likadant denna gången. Lutinuset verkar dock smälta bättre denna gången än vad det gjorde sist.

• Frazze
    Gosmos skrev 2015-05-26 09:29:23 följande:

Jag har också haft det lättare med lutinus! Det är ju ingen dans på rosor men jag har inte hostat ut dom denna omgång iaf. Förra omgången tyckte jag att lutinus var det värsta av allt, nu är det mer vardag liksom.

Ja jag har aldrig gillat lutinus alls! Det förata progesteronet jag fick var så mycket bättre. Oh vilken mensmage jag har nu! Den kommer nog redan imorgon om det inte börjar ikväll redan.
  • Frazze

Ska du testa imorgon (onsdag)Gosmos?

Jag tror fröken röd står på intåg imorgon jag. Känner att det känns så i magen! Man kan ju alltid hoppas man har fel.

Har i alla fall pratat med min gyn och han är villig att hjälpa mig all the way med äd så det känns bra. Ska ringa kliniken i Riga imorgon.

• Frazze

Grattis Gosmos!!!!!!!!!!!! Åh vad kul att du äntligen fick ditt plus

Jag vaknade tiiiiidigt i morses och trodde mensen satt igång för fulla muggar, men det var bara massa lutinus som rann ut! Vi får väl se hur dagen utvecklas. Känner inget mer än lätt mensvärk i slla fall.

• Frazze
    Gosmos skrev 2015-05-27 10:41:48 följande:

Kan inte fatta det! Sonen är febrig från och till och sover en stund så jag har all tid i världen att fundera över vad som skett. Tänk att det gick denna gång. Tredje gången gillt!

Helt otroligt!!!! Och du har ändå frysen full

För mig var det första gången gillt, nu blir det Äd istället. Har vart och tagit kompletterande prover idag. Sen är det bara att skicka iväg papprena när jag fått dem.
  • Frazze
    Kattflickan skrev 2015-05-26 23:30:25 följande:

Den här gången hade jag typiska menssmärtor innan testdagen. Förra gången jag var gravid kändes det inte så, då blev min mage bara uppsvälld och jag hade dragningar i ligamenten. Så det kan verkligen kännas på olika sätt, eller inte alls trots att man är gravid.

Jag håller tummarna för er!

Alltså jag har ju verkligen inte känt någonting alls fram till igår när det började mola lite smått. Inatt vaknade jag av att det värkte i magen och det kändes att det rann ur mig!!! Shit tänkte jag nu har mensen satt igång på allvar här. Jag sprang upp på toa, men det var bara progesteronet som rann ut. Ingen rosa flytning än bara mensvärk! I vanliga fall får jag ingen mensvärk alls innan mensen. Så vem vet? Dyker den inte upp idagel i morgon så kanske jag är gravid ändå?

Kände du verkligen ingenting första ggn bara lite mensvärk innan mensen skulle kommit? Inget i brösten alls el så?
  • Frazze
    Kattflickan skrev 2015-05-27 15:12:44 följande:

Frazze: När ska du testa?

Jag har testdag på måndag, men om inte min rosa flytning dykt upp idag och mensen inte börjat imorgon bitti så testar jag nog imorgon el på fredag. Köper nog ett test ikväll el imorgon bitti.

Usch! Jag hatar att få upp hoppet såhär och sen så kommer mensen imorgon Bättre att vara helt inställd på negativt svar och inte bli så förbannat besviken när det blir så.
  • Frazze

Är det verkligen bara jag kvar nu som inte plussat? Då kommer denna tråden att dö väldigt snart!

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH