• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Gosmos skrev 2015-05-06 18:49:39 följande:

Jag känner i princip ingenting så jag är rätt orolig att det är tomt.

Är så otroligt trött så sömnlöst blir det nog inte ändå. I morgon bitti får vi se hur det ser ut.

På hemmafronten är det kaos. Jag är trött, sambon är trött. Sonen behöver uppmärksamhet. Chefer som strular. A-kassa som krånglar. Jobben måste klaras av, pengarna tar snart slut osv....

Är rädd att vi måste ge upp snart :(

Nä då var inte orolig, du ska se att där finns några guldägg denna gången med. Men du får inte stressa fram det utan ta det lugnt! Vila nu så mycket du kan i helgen och slappna av.

Jag är bokad på akupunktur igen på fredag och sen igen på tisdag i nästa vecka. Men vi får se om det finns några äggblåsor först på fredag. Åh vad man hoppas och längtar nu!
  • Frazze
    Gosmos skrev 2015-05-07 08:45:13 följande:

Wow! Mer ägg än sist! Hur är det möjligt?

Känns som om allt annat ordnar sig med nu bara för det.

Fyra var 15-17 och sju var 13-15, sen ytterligare fem på det, som var mindre.

Men skojar du med mig? 16 st äggblåsor?????? Då kan du donera några till mig då om jag inga får!

Men helt ärligt det är ju helt fantastiskt!!!! GRATTIS! I morgon så är det min tur att få domen. Bävar för det varje gång. Som tur är så följer min man med ner imorgon om det skulle bli dåliga nyheter.
  • Frazze

Jag har druckit kaffe hela tiden 1/2 mugg om dagen. Jag äter godis men annars äter jag nyttigt vad gäller maten. Men vi får ju se om där blir några ägg! Jag hoppas på nåt mer än sist i alla fall nu när jag har nedreglerat denna gången. Hoppas spray och sprutor har skakat liv i de gamla äggstockarna. Uppdaterar direkt när jag vart där imorgon.

• Frazze
    Saturnus skrev 2015-05-07 21:58:47 följande:

Låter hoppfullt! Jag byter från korta till långa nu och har också fått få ägg tidigare. Jag har med varit strikt men har nu bestämt mig för att en kopp lite varannan dag är ok. Jag har kört akupunktur och tar D-vitamin, q10, omega3 och kinesiska örter. Hoppas på långa prot i kombo med vitaminer & akupunktur. :)

Vad har du för medicinering i övrigt(gonal, menopur)?

Jag ska på akupunktur imorgon igen och sen på tisdag i nästa vecka. Hoppas på att det funkar. Jag har kört suprecur och menopur. Tar oxå d-vitamin, folsyra, omega-3 Q10 och vanlig multivitamin 2 ggr om dagen ska jag ta den enligt min akupunktör. Missar varannan dag ungefär.
  • Frazze

Så nu har jag vart på ul! 2 st som de mätte på höger + 2 st som var väldigt små än så länge. Sen så hade jag 3 st som de mätte på vänster. Så om de 2 små växer till sig så blir det 7 st äggblåsor Det blir förmodligen äp på fredag i nästa vecka, ul på måndag igen! Är helt euforisk över detta resultat!!!!!

• Frazze
    Gosmos skrev 2015-05-08 12:13:11 följande:

Vad härligt! Grattis! På en hel vecka hinner de bli stora och fina.

Vad konstigt det känns att det ska skilja fem dagar på våra äp, vi som började samma dag.

Ja i o m att det är röd dag på torsdag så blir det så. Hon trodde nog inte att de skulle hinna till onsdag. Men det är jag glad för, då har ju se små chansen att växa till sig. Jag är ju svårstimulerad så därför tar det väl extra tid. Tänk om jag fått köra långa protokollet alla gångerna då hade jag kanske fått ut mycket fler ägg. Har du äp på måndag? Då har du Et på onsdag då eller? Jag på söndag om det nu blir något
  • Frazze

Jag tar bara 2 st alltså 60 i vad det nu är för enhet. Och jag har väl tagit det sen i december tror jag!? Kan faktiskt inte minnas det? Då vet vi att det inte funkar för minnet i alla fall

Hur går det för dig då? Vart är du i nedreglering/stimulering processen? Hur många ggr har du kört innan? Hur gammal är du? 100 frågor nu känner jag!

• Frazze

Jag har ingen aning!!!! Jag tycker oxå att det är konstigt att de kan göra så när de vet hur viktigt det är. Men de kan ju även vara klara tills på onsdag, man vet ju aldrig?

• Frazze

Kan det vara så, att om de är så att de skulle vara bra på onsdag och redo att plockas på torsdag att jag kanske ingen menopur behöver ta på onsdagen då? Utan bara sprayen och sen på torsdagen ta ovitrellen? Äh jag vet inte!? De hade bara återföranden på torsdagen sa de inga plock. Vore ju så jäkla typiskt om det skulle sabba något Men på ett sätt så kanske jag kan få 2 st ägg till? Om de små nu innehåller ägg förstås. Äh allt ordnar sig tror jag Nu så ska jag bli gravid har jag bestämt!!!!

• Frazze
    weeme skrev 2015-05-09 22:34:10 följande:

Hade jag känt mig mer gravid hade jag varit lugnare. Har inte tagit fler test, nästa vecka är min dr borta också. Hoppas jag oroar mig i "onödan" jag är lättblödande i vanliga fall, så jag hoppas... Har inte kommit mer färskt blod sedan. Kan ta graviditetstest, men det lär visa gravid oavsett så det hjälper inte. Ultraljud 20 maj! Bara att härda ut..

Men om du kommer ihåg så blödde ju Zwillinge i början oxå. Det höll ju på on and off ett bra tag och för henne så gick det ju jätte bra. Hoppas att det är precis som för henne. Kan ju vara något med själva äd att göra!? Typ medicinerna el nåt?! Jag håller tummarna!
Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH