Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Inte skit inte, det här ska gå bra!
Inte skit inte, det här ska gå bra!
Tror inte jag vill veta vad du äter för något nu, hehe. Kl.24.00 rå knådad broccoli, frukost råa bönor, dryck nässelvatten? Men om det kan hjälpa det minsta lilla så käka på!
Men du, med alla de där pillren behöver du ju inte äta alls! Kanske nån liten böna för att festa till det bara.
Nu sitter vi i bilen igen. Många långa mil blir det. Men just nu svävar vi fram. Jag har ett "vackert" embryo i magen och fem som redan är frysta. De behövde inte odlas vidare till blastocyster.
Tänk vad tacksam tacksam man kan vara.
Insättningen gick ljusår bättre med. Behövde bara lugnande, ingen bedövning. ALLT gick bra.
Grattis Gosmos och lycka till imorgon Frazze! Själv är jag ruvare igen. FET igår med en 5-dagars blastocyst, som de sa såg jättefin ut. Naturlig cykel denna gång så känns skönt att slippa alla hormoner.
Vad kul zasu att fler är igång. Känns ju lite som om det är fertilitet i luften med alla knoppar och spirande överallt.
Jag är dödstrött. Sitter invirad i filt i en badenbaden vid sommarstugan. Det var meningen att det skulle städas och göras fint inför sommaren men spindelnäten är nog kvar till nästa gång. Gäsp!
Ja jag är väldigt glad att jag är ledig hela nästa vecka så att jag slipper släpa tunga pall med godis och böja mig och sträcka mig hela tiden.
Nu ska jag vila och ta det lungt och så får vi se hur det går. Sen om allt nu går bra så blir man ju riktigt aptrött, hur ska man orka jobba då?
Men är det sant eller? Tror ni inte på fan att tågen är inställda från Vårgårda till Göteborg central 14-17 maj och man får ta ersättningsbussar istället! Vågar man lita på det då?
Nu sån är jag färdig att åka ifrån sjukan. Tro det eller ej men det blev 7 st ägg Lyckan är stor! Nu är det bara att hoppas på det bästa inför söndag då. Man hoppas ju självklart på 2 st tillbaks och i alla fall 2 till frysen. Snart så är jag ÄNTLIGEN (förhoppningsvis) ruvare!
Vi firade faktiskt med några glas rödvin igår. Det gjorde jag efter äp när jag blev gravid första ggn så jag tänkte att så farligt kan det nog inte vara. Det får ju igång blodcirkulationen på mig som har dålig sådan. Nu så får jag ju ingen alkohol dricka på väldigt länge eftersom att jag bara SKA bli gravid denna ggn. Imorgon så är det dags för ET (hoppas jag i alla fall) kl 13. 15 är det dags för oss Wiiiiii!
Jag firade donatorns ÄP och sambons leverans med öl, funkade fint :)