• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

weeme skrev 2015-05-01 22:21:41 följande:

Tumhållning för bra kvalitet ingår!

Ja hellre kvalité än kvantitet! Räcker att jag får tillbaks två och gärna två till frysen

Konstigt, nu när jag börjat med stimulering så kommer massa konstiga biverkningar. Svettas som aldrig förr och jag är ybertrött! Var väl bara jag som mått toppen under nedregleringen då?
  • Frazze

Neeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!! #*!?×^^^*#^# jag glömde mina bönor idag till frukost FAAAAAAAAAAN! är så trött att jag inte kan tänka ens

• Frazze
    weeme skrev 2015-05-02 10:46:39 följande:

Svettades som en travhäst jag med. Mysigt.

Weeme jag tror inte det finns någon roligare människa än du! Tack för att du lyser upp min dag varje dag. Jag behöver alla må bra kommentarer från dig jag kan få! hahahahaha! Ja svettas så det bara rinner av en! Äkta klimakterie kossa!

Och Gosmos jag kokar upp lite delikara bönor nu! Imorgon får jag ej göra samma misstag!
  • Frazze
    weeme skrev 2015-05-02 21:35:10 följande:

Har grejat i trädgården hela dagen, snart dags att börja förodla BÖNORNA gissa vem jag kommer tänka på då hehe!

För övrigt så känns gravidsymptomen mindre, denna oro, denna oro!!!

Bönor? Nu förstår jag inte alls vad el vem du syftar på?

Aj då men det kanske kan vara att du vänjer dig vid symptomen oxå? Åh jag hoppss att allt är bra i alla fall.
  • Frazze

Ätit bönor och broccoli så det börjar växa ur öronen snart! Men det är det så värt om det funkar!

Hur går det weeme? Känner du dig gravid fortfarande? Börjar bli orolig här.

• Frazze

Mina sprutor går alldeles fantastiskt bra denna gången. Men jag funderar på vad som är fel på mig? Jag mådde toppen under nedregleringen men nu under stimuleringen så svettas jag och nu har hyn blivit jätte torr. Sen under nedregleringen så försvann min trevliga kroniska svampinfektion men direkt när jag började stimulera så kom den tillbaks direkt.

Var iväg och tog mitt blodprov i morses. Hoppas nu bara att de skickade det med posten som de lovade! I morgon så ska jag ringa ner och få mer instruktioner. Hoppas bara att min menopur kommer tills imorgon, annars ligger jag pyrt till.

Hur går det weeme? Jag blir så orolig när du skriver så!!! Hoppas att allt är som det ska vara bara det att hormonerna lagt sig lite.

• Frazze

Nä min menopur tog slut idag!!! Ringde kliniken igår och som tur var ringde de upp mig. De skickade recept direkt så jag hoppas det kommer imorgon annars sitter jag på tåget till gtb för att inhandla menopur.

• Frazze

Jo de skickade teceptet elektrpniskt direkt. Men jag fick ju springa iväg till apoteket och be dem beställa menopuren förcdet är ju inget de har hemma direkt. Jag HOPPAS att det kommer tills idag nu bara. Komstigt att jag inte fick mer utskrivet direkt?

• Frazze

Alltså jag blir så JÄVLA förbannad! Jag var ju på Vc och rog prover igår som skulle skickas till sahlgrenska. Jag lämnade ett sådant där vadderat kuvert med adress på och allt till dem så att de kunde skicka det eftersom att jag inte hade tid att vänta 1 timma på att det skulle bli klart.

Sen tingde jag ordination idag, tror ni att de har fått mina prover? Nä! Så nu får jag avvakta tills imorgon och se om proverna kommit fram. Annars får jag åka ner imorgon och ta nya prover fan att man inte ska kunna lita på posten i detta landet! Vc lovade att de postat alla brev på posten igår! Så jag får förmodligen åka ner på UL på fredag.

Men tack och lov så hade i alla fall min Menopur kommit idag!

• Frazze

Idag hade de fått mina prover tack och lov. På fredag blir det ul för min del. Nu blir det två sömnlösa nätter innan man får reda på om där är några äggblåsor. Öm som satan är jag i alla fall i både livmoder och äggstockar så nåt är ju på g där nere!

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH