• Frazze

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Alltså jag funderar starkt på att gå och köpa ett test idag. Är helt matt i hela kroppen (vilket kan vara för att jag tränat mycket) har sådan metallsmak i munnen (kan inte förklaras om det inte är inbillning) pulsen går upp så fort jag rör på mig (kan vara för att jag är utmattad!) Har haft så svårt att sova i typ två veckors tid och nu är jag helt död istället. (Det kan ju vara för att jag sovit dåligt förstås) Har ganska mycket vit tjock flytning brukar jag inte ha. (Kan vara hormonerna som återställts och min kroniska svampinfektion börjat komma tillbaks.) Känner lite så faktiskt. Vad tycker ni? Ska jag vänta på mens eller ska jag testa mig? Har ju lite molvärk i nedre magregionen? Åh jag blir knäpp! Varför skulle jag ha blivit gravid på egen hand när det inte hänt förut? Men metallsmaken i munnen försvinner inte! Den har jag haft i 3dagar nu!

• Frazze

Ja det är antingen 10 el 11 dagar efter äl idag. Mens mellan fredag och söndag. Förra månaden var mensen 2 dagar tidig i min redan korta menscykel. Men metallsmaken i munnen försvinner inte! Kände ilningar i bröstvårtorna nyss med! Nä nu får jag nog gå bort och köpa test. Men det stog ju att man helst ska använda morgonurinen till rfsus tidiga test. Jag har nog kissat en 5-6ggr sen jag gick upp Dricker mycket på morgonen vad är chansen att det visar något då tror ni? Om jag köper två test så kan jag ju testa imorgon oxå iof. Jaja off to the chemist then! Shit, nu blir jag nervös! Men jag är inställd på negativt! Men som sagt jag har ju min ivf som börjar nu när mensen kommer i så fall

• Frazze
    LinneaSvea skrev 2014-10-15 10:42:46 följande:

Frazze, vad spännade, det är klart du ska testa, om inte annat så för att slippa våndas som sagt, jag hade inte kunna hålla mig en sekund till med såna tecken som du har!

Stort Grattis igen Hannah, vad underbart!!!

Tack snälla Germany för all input, det betyder så mycket. Min sambo tycker som sagt egentligen att det räcker med barn (han har en son sedan tidigare också) så lägga pengar på sånt när vi nu ska renovera huset vill han absolut inte så jag fortsätter att försöka jobba i det tysta och det är här ni alla kommer in, jag behöver er verkligen!

Livit, jag kan inte inboxa dig för jag kommer inte åt din profil, jag skulle vara jätteglad om du ville försöka igen att inboxa mig för jag vill väldigt gärna köpa din menopur!!!

Sköt om er alla!!

Ja gud va skönt det hade vart att slippa ivf denna gången!!!!! All stress och alla resor all vånda etc! Om det nu vore så att jag mot all förmodan fått ett plus på stickan så har jag en hel del med grejer. Menopur, orgalutran oc ovitrelle som jag kan sälja i så fall. Men det skulle vara om det blev ett plus då men så mycket som jag tränat de senaste veckorna så borde jag inte bli så sjukt anfådd av att gå långsamt! Är yr och det svartnar nästan för ögonen när jag reser mig och det gör det aldrig annars. Hittar jag på symptom eller? Ja vi får strax se för nu är jag på apoteket!
  • Frazze

Fanns bara clearblue på apoteket. Köpte med två tester i så att jag kan testa om någon dag igen eftersom att det förmodligen kommer vara negativt idag då morgonurinen är borta. Har försökt att hålla mig ett tag nu så vi får se.

• Frazze

Nä inte ens ett tillstymmelse till ett spökstreck ens en gång. Jag googlade metallsmak i munnen och drt kan vara något som heter sensorisk hyperreaktivitet. Jag läste symptomen och typ 9av 10 stämde in på mig. Så nu blir det att städa här och byta tvättmedel etc. Men jag kör gravtest på fredag igen fast på morgonurinen då. Suck!

• Frazze
    Hannah8401 skrev 2014-10-15 20:49:45 följande:

Frazze, testa igen på fredag morgon, då blir det säkert plus jag fick ju som sagt inte heller positivt med cb 11 dagar efter äl.

Germany, nej fortfarande inga symtom. Med Noah hade jag bara lite ömma bröst vid denna tiden, kanske är dom lite ömma om jag känner efter. Vi får se om illamåendet startar om två veckor ca, hoppas nästan det så man får något slags kvitto

Jaa och hur många dagar efter äl är du nu?

Jag köpte inte cb digital utan en annan låda med två st i, men man kunde testa tidigt med den oxå stod det. Men jag får väl testa med morgonurinen på fredag om inte mensen dyker upp innan eller den vanliga rosa flytningen som jag får någon dag innan mensen. Jag hoppas så innerligt att det är så!
  • Frazze

Gör allt idag för att försöka få tiden att gå. Men jag har faktiskt gått in mer på detta sensorisk hyperreaktivitet faktiskt. Har mått ganska dåligt idag kliar i ögonen och halsen och jag har svårt att andas emellanåt. Tog faktiskt en allergitablett nu för att se om det hjälper något. Men det klart att om det inte kommit någon rosa flytning tills i morgon bitti så ska jag testa mig. KAN TIDEN GÅ LIIIIITE FORTARE TACK!

• Frazze
    LinneaSvea skrev 2014-10-16 13:24:15 följande:

Åh Frazze, jag håller alla tummar och tår för dig!!!! Det hade varit så underbart med ett plus!

Tack LinneaSvea. Ja det hade vart underbart med ett plus och slippa gå igenom ivf en gång till. Men jag känner molvärk i magen idag och även lite i ryggen så mensen är nog på g. Tur ändå att jag börjar ivf nu när mensen kommer Då behöver jag ju inte deppa ner mig totalt än förräns domen kommer kram
  • Frazze

Åh så trött jag var idag! Vaknade för 30 min sen och gjorde gravtest och jag är så ogravid som man bara kan bli! Så nu inväntar jag mensen för sprutstart! Nu är det bara att hålla tummarna och hoppas på positiv utgång.

• Frazze

Ringde kliniken idag och nu vet jag att jag kör sprutstart 375 menopur från dag 1!!!!! Fattar inte varför jag har så många gravidsymptom bara??? Hon tyckte det lät lustigt oxå att ha alla symptom men ändå inte ens ett spökstreck till plus på stickan. Jaja skit samma, jag hade inte räknat med att vara gravid så jag blev inte ens besviken. Hade jag däremot fått vänta en månad till nu på ivf så hade jag nog blivit det . Hoppas nu bara att det finns något ägg som vill lika mycket som vi

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH