Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH
Jaaa, tänk att jag i allafall har fått ett plus! Jag tror ju att mirakel kan hända alla andra, helt klart! Men när det gäller mig själv sååå nänä....Jag tror vi alla känner så när det gäller oss själva, vilket förstås är dumt.
Plötsligt händer det tydligen :)
Jag kan tänka mig att det är många olika faktorer som har bidragit till att min kropp i allafall fungerar.
Jag skriver om det nån annan gång.
Jag ska ut med de fyrbenta vännerna och min man han har gått ner i källaren för att städa upp i sin verkstad, jätteromantiskt så det ryker om det
Angående oro framöver så har jag ett tips, som jag lyckats följa sisådär själv. Försök att ta en dag i taget. Tänk så här: "idag är jag gravid, morgondagen vet jag inget om, men idag är jag gravid och tänker vara glad".
Det är nästan omöjligt att veta om det är något du gjort, allt du gjort eller bara tur att du blivit gravid. Önskar man kunde få ett facit som sa att den här gången blev du gravid för att...
Viki: Är verkligen ledsen över att du inte fick något ägg tillbaka. Du är fortfarande ung och jag hoppas att de kan lyckas ta reda på orsaken till varför inget ägg blev befruktat.
Kram!
Mille