• Kattflickan

Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH

Är det inte så att du kommer spruta i 6 dagar, sen ta blodprov och göra vul för att sen få reda på vilken dos du ska fortsätta ta? Jag har bara ifyllt 6 dagar i mitt schema, men sen är det blodprov.

Nu måste jag sova, orkar inte ta mig upp från soffan bara

• Kattflickan

Jobbigt med ryggen Linn! Hoppas den snart blir bättre! Kör du korta metoden då om du ska hinna innan sommaren?

Germany: Jag är också nyfiken på hur det gick!

Mba: min man är också bortrest och jag tycker det är stiltje i alla trådar nu, beror nog på vädret. Jag sitter i solen nu och äter långfrukost, snart dags för trädgårdsarbete!

Här sprayas det, är lite träligt! Har inte fått blödningen än, vilket oroar mig. Är på spraydag 10 idag. Förra gången kom den på spraydag 9.

• Kattflickan

Jag har AMH 0,5 och jag blev gravid på naturlig väg 3 ggr på ett år! AMH säger inte allt. Det är flera i tråden som fått ut rätt många ägg vid Ivf trots sitt AMH och många har blivit gravida.

Så mba och längtar, bara för ditt AMH är 0,2 så behöver det inte betyda att det är kört.

• Kattflickan

Jegs: Fantastiskt resultat! Grattis! Nu hoppas vi på plus!

Germany: Jag tycker det låter jättebra att du får dhea av läkaren, känns säkrare än att beställa själv.

Min nedregleringsblödning kom igår och jag blöder jättemycket, lite mer än vanligt, någon som varit med om det? Kan det bero på akupunkturen?

Jag var så trött i morse, beror nog på blödningen.

Millan

• Kattflickan

Grattis Castor!!! Fantastiskt med lyckat KUB-test!! För mig känns det oövervinnerligt. Har gått på två där jag fått höra barnmorskan/läkaren säga att det inte ser bra ut.

Är det inte så att om man äter dhea påverkar det äggen som tidigast först ca 3 månader senare? Så det kanske påverkade ägget som blev det foster du bär på nu?

Germany: Jag hoppas du snart får skriva dit ditt plus!

Jag hoppas också att akupunkturen hjälper. Jag har ju också börjat äta mindre kolhydrater. Inte tagit bort dem, men minskat mängden. Nu har jag totalt gått ner mer än 3 kg på lite mer än en månad. 

Millan

• Kattflickan

Jättetråkigt lillamillan! Kram!

• Kattflickan

Mariposa: Du får gärna skriva mer om ÄD här när ni kommer igång. Jag tror mycket väl att det kan bli aktuellt för oss med. Jag grubblar också mycket över det här med orsakerna till för tidigt klimakterium och mitt genetiska fel. Tyvärr tror jag inte att jag kommer att få svar utan försöker istället att se till att problemet ( barnlösheten) får en lösning.

Germany: Jag håller tummarna inför den 11 juni!

Poussin: Fantastiskt att du kommit så långt i graviditeten och att det går bra. Tyckte det var nyss som du plussade.

Idag har jag haft så ont i huvudet, undrar om det är sprayen som spökar! Den 12 juni börjar jag med sprutorna. Ska hämta sprutorna på måndag.

• Kattflickan

Mba: är blåsorna för få eller för små?

Det är väl bra att de kan anpassa sig utefter dina äggblåsors utveckling. Hade de tyckt att loppet var kört hade de avbrutit din behandling. Om det bildas för få äggblåsor kan de avbryta, tror att gränsen är ca 2 st. Men är inte säker.

Hoppas de utvecklas bra nu.

• Kattflickan

Grattis Småsteg! Helt fantastiskt att få se hjärtat slå.

• Kattflickan

Så tråkigt Germany! Läste nu att du testat också. Jag hoppas DHEA kan göra underverk för dig och att du undersöks ordentligt så att det inte är nåt annat som här att ägget inte fastnar. Kramar!

Svar på tråden Sökes! Framgångshistorier trots lågt AMH