BARN I BIL - bakåtvänd, framåtvänd? Här finns fakta!
Min son (fyller snart 8) är ca. 126, han har flera cm kvar i sin two way. Och 2 kg kvar.
Min son (fyller snart 8) är ca. 126, han har flera cm kvar i sin two way. Och 2 kg kvar.
Om barnet hr längre överkropp än underkropp så har då inte det nåt med rygglängden på stolen att göra?
Har jamförningsbilder mellan cosmic och two way, håller med, det är bullshit att det är så liten skillnad på dom, men tro du häller på NTF eller vem det var än bildbevis.
Jag kan inte kopiera, någon får gärna kopiera bilderna hit..Det står att det är jamförningsbilder. Och han har FORTFARANDE flera cm kvar.
Precis! Tack!Och det är nog två år gamla bilder.
14 har jag hört nånstans, av samma orsak...Har dock glömt var det var. Någon forskare eller nåt liknande iallafall. Men man ser ju på barnet när skelettet har vuxit till sig.
Så har vi också fäst banden i vår bil...Smidigt!
Lindos, öronen får inte komma över.
Det är inget jag kommer ihåg. Hade en akta graco vi köpte 05. Har nog alltid varit mellanrum. Det är inget i stolen man tar bort när barnet har växt endel? Vissa stolar är ju så.
Vad skönt att han slipper babyskyddet nu.
Yaurt, det finns en hjälpmedelstol som är så, den är framåtvänd med alla hjälpmedel som behövs, och den kan snurras mot dörren. Helt onödigt om barnet inte har speciella behov..
Jellona, jättebra! Ingen får åka fel i vår bil häller. Fick besök av en familj med en 2 åring, hade ju också en tvååring (dom är 8 nu). Vår stol var i framsätet, maken hämtade dom på centralen. (Så vi var inte med.).
Mamman insisterade på aatt ha sonen i famnen, men maken krävde att han skulle sitta i stolen. Mamman ville ha honom i famnen eftersom hon ville ha kontakt/han kom til att bli rädd eller nåt sånt.
Maken accepterade inte iallafall så barnet satt i Emils stol. Mamman satt dock löst i baksätet och lutade sig framåt.
Dom var dock jättekonstiga på flera sätt, så vi hade ingen mer kontakt efter det.