• Angelika Berg

Föräldraledig i Karlstad?

Jag är 22 år och har en son på 6 veckor. Har inte så många i min närhet som har barn så det vore roligt om det fanns någon mer som jag att byta några ord med :)

• Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?
  • Kermit

Ja, det går bra! Vi kan väl mötas på den sidan där scenen är, där finns det mycket plats. kl 11.30? Så får vi se om det är någon mer hakar på!

• Angelika Berg

Det låter som en bra idé! Ses vi imorgon!

• SweetLove

Har vart på begravning idag. Vaknade även upp med ännu en härlig förkyldning och ont i öron/hals.
    Är bara 1½vecka sen jag avslutade min pencilinkur för öroninflammation. Så det suger rejält. Men kände på mig att det skulle bli såhär efter helgens spring ute i helgen med all flytt ;(
    Hoppas ni får trevligt imorgon .. följer med bara jag blir frisk igen ..
    God Jul :)

• ThereseA

Jag snubblade helt plötsligt över tråden och tycker att jag passar bra in på beskrivningen föräldraledig i Karlstad, just för att jag är föräldraledig i Karlstad. Har en son på fyra månader, själv är jag 24 och bor på Rud. Vi hakar gärna på och träffas någon gång...

/Therese (&Ebbot)

• Angelika Berg

Jag har tid för en fika :) När passar det er andra? Jag är helt fri på tisdag om ni andra kan då?

• ThereseA

Vi ska flytta den här veckan eftersom de håller på och renoverar här, så det är lite körigt för vår del nu... Jobbigt att packa ner allt i lådor för att packa upp det igen om nio veckor..  På torsdag ska vi iaf flytta och sen får vi se hur läng tid det tar att få upp allt man behöver i den provisoriska lägenheten. För vår del skulle nog nästa vecka vara bättre..

• Angelika Berg

Torsdag denna vecka eller nästa?

Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?