Inlägg från: Angelika Berg |Visa alla inlägg
  • Angelika Berg

Föräldraledig i Karlstad?

Jag är 22 år och har en son på 6 veckor. Har inte så många i min närhet som har barn så det vore roligt om det fanns någon mer som jag att byta några ord med :)

• Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?
  • Angelika Berg

Vad roligt att det fanns fler som ville träffa nya mammor :) Nopi, att din dotter var äldre spelar ingen roll.. Vore kul att träffa de som vill över en fika!

• Angelika Berg

Förmiddag passar bra även för mig,. Ett ställe som jag tror är bra när det gäller barnvagnsutrymme är Coffehouse by George. Vad tycker ni om det? När skulle det passa för er?

• Angelika Berg

Jag kan alla dagar den veckan :) Vad sägs om onsdag då?

• Angelika Berg

Onsdag fm låter som en bra idé, vilken tid passar bäst för er? Coffehouse finns det bara ett utav, det ligger bredvid Valfrids, mitt emot Sibylla.

• Angelika Berg

Ja det funkar för mig med :)

• Angelika Berg

Jag tror inte Albin gammal nog för att roa sig där än,  så vi får stå över iaf! Ha det så bra!

• Angelika Berg

Hej! Fy vad tråkigt med förkylningar, är rädd för att albin ska dra på sig första förkylningen också. Han har varit lite snorig och hosig.. Själv har jag börjat komma igång med träningen igen, ser fram emot att bli av med graviditetskilona som sitter kvar! :)

• Angelika Berg

Jag är på friskis och svettis :) Har kört spinning nu några gånger och tänkte ta med mig Albin imorgon på mammagympa!

• Angelika Berg

Hur går det med Vinzent? Vore kul att ta en träff snart igen :)

Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?