• Angelika Berg

Föräldraledig i Karlstad?

Jag är 22 år och har en son på 6 veckor. Har inte så många i min närhet som har barn så det vore roligt om det fanns någon mer som jag att byta några ord med :)

• Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?
  • Nopi

Hej,
    jag är också mammaledig i Karlstad. Min dotter är snart 15 månader. Jag flyttade till Karlstad med min man och dotter i augusti i år så känner inte så många med barn eller utan ;) Vi träffas gärna! Fika kanske passar bäst med tanke på åldersskillnaden?
    Marianne med Edith

• FridaK

Hejsan

Jag har en dotter på 6 veckor. Och jag byter gärna några ord.

Frida & Emilia

• Nopi

Nu såg jag att du sökte bebisar 0-12 månader. Ni gör som ni vill så klart men om ni har lust så hänger vi gärna på.

• Mamma i augusti

Jag är föräldraledig i Kristinehamn (är ju inte så långt bort! )med en liten pojke på snart 10 veckor, och hänger gärna på här också! :)

• SweetLove

Är hemma med en liten på 1vecka. ( 2 barn till på 5,5 & 4år )
    Jag träffar gärna nya människor ;)

• Angelika Berg

Vad roligt att det fanns fler som ville träffa nya mammor :) Nopi, att din dotter var äldre spelar ingen roll.. Vore kul att träffa de som vill över en fika!

• Nopi
    Angelika Berg skrev 2010-10-20 21:57:29 följande:

Vad roligt att det fanns fler som ville träffa nya mammor :) Nopi, att din dotter var äldre spelar ingen roll.. Vore kul att träffa de som vill över en fika!

:) Skall vi försöka slänga ihop en träff snart då? Jag är som sagt ny i Karlstad så lämnar gärna åt någon annan att föreslå lämpligt ställe. Edtih brukar sova mellan ca 12-14.30 så förmiddag eller eftermiddag passar oss allra bäst. Vi kan de flesta dagar. Mysigt att träffa lite riktiga minisar också :)
    Ha det!
    Marianne & Edith
  • SweetLove

För mig passar fm bäst, då jag har äldsta barnen på dagis tis-tors 9-14 ;)

• Angelika Berg

Förmiddag passar bra även för mig,. Ett ställe som jag tror är bra när det gäller barnvagnsutrymme är Coffehouse by George. Vad tycker ni om det? När skulle det passa för er?

Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?