• Angelika Berg

Föräldraledig i Karlstad?

Jag är 22 år och har en son på 6 veckor. Har inte så många i min närhet som har barn så det vore roligt om det fanns någon mer som jag att byta några ord med :)

• Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?
  • Angelika Berg

Jag tror inte Albin gammal nog för att roa sig där än,  så vi får stå över iaf! Ha det så bra!

• Nopi

Stackars, hoppas hon kryar snart. Vi försöker en annan dag.

• SweetLove

Hej.
    Hur har ni det? Pigga och glada?
    Här är det bra, fast Vinzent har åkt på sin första förkyldning .. så det är jobbigt åt han.
    Det är väl så när storasyskonen får hem från dagis ;)

• Angelika Berg

Hej! Fy vad tråkigt med förkylningar, är rädd för att albin ska dra på sig första förkylningen också. Han har varit lite snorig och hosig.. Själv har jag börjat komma igång med träningen igen, ser fram emot att bli av med graviditetskilona som sitter kvar! :)

• SweetLove

Vad härligt ;)
    Längtar tills man kan börja träna igen. Än så länge nöjer jag mig med en promenad varje dag.. men de kliar i kroppen på att få gymma..
    Vart tränar du?

• Angelika Berg

Jag är på friskis och svettis :) Har kört spinning nu några gånger och tänkte ta med mig Albin imorgon på mammagympa!

• Angelika Berg

Hur går det med Vinzent? Vore kul att ta en träff snart igen :)

• SweetLove

Det är fortfarande lite snor, han är pogg för övrigt.
    Någon dag till så är han nog helt ok ;)
    Så någon dag till veckan skulle passa?

Händer hos er ihelgen d?
    Idag ska stora barnen spendera lite tid med mormor och biobesök, så det blir en lugn dag för oss andra tills dem kommer hem igen ;)

Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?