Föräldraledig i Karlstad?
Jag är 22 år och har en son på 6 veckor. Har inte så många i min närhet som har barn så det vore roligt om det fanns någon mer som jag att byta några ord med :)
Jag är 22 år och har en son på 6 veckor. Har inte så många i min närhet som har barn så det vore roligt om det fanns någon mer som jag att byta några ord med :)
Ses vi på onsdag vid 10 utanför då?
Hur många blir vi?=)
- Jessica & Vinzent.
Typiskt =( Vi ska till BVC och träffa läkaren
Men jag håller koll i tråden, förhoppningsvis ska jag kunna följa med nästa gång.
Nästa vecka är kaos, klippning, bvc, mvc osv
Tack för idag. Det var trevligt.
Kanske skulle ta en tur till öppna förskolan någon dag om intresse finns ;)
Ja, tack tjejer och småkillar! Det var jättekul att träffas. Öppna förskolan låter som en toppenidé! Någon dag när dina stora är hemma? Vet inte om jag hinner nu på fredag, svärföräldrarna kommer så måste handla och städa lite extra noga, men gärna måndag om ni kan.
Ha det.
Måndag skulle funka. Då är dem hemma med ;)
Fint! Herrhagen och Betlehemskyrkan vet jag har på måndagar. På Herrhagen finns det kaffe till en billig peng och möjlighet att värma eller laga mat, i Betlehemskyrkan finns ett café på nedervåninge och också möjlighet att värma mat. Är det något som passar er bättre?
För oss spelar det ingen roll, bara det finns leksaker till barnen så är dem nöjda ;)
Skall vi ta Betlehemskyrkan då, så är man inne i stan och kan uträtta ärenden också. Skall vi ses utanför vid tio?
Kan vi göra.
Vet inte riktigt vart de ligger, men jag kollar upp de ;)