Föräldraledig i Karlstad?
Jag är 22 år och har en son på 6 veckor. Har inte så många i min närhet som har barn så det vore roligt om det fanns någon mer som jag att byta några ord med :)
Jag är 22 år och har en son på 6 veckor. Har inte så många i min närhet som har barn så det vore roligt om det fanns någon mer som jag att byta några ord med :)
Jag ska nog också gå på gympan imorgon så 12.30 är utmärkt för oss! Vad säger ni andra om den tiden, kanske en lunch eller fika passar någonstans i stan?
Men Tjena Angelica:) vi jobbade ihop på Burger king om du minns?:p grattis till bebisen! Hoppas allt är bra:)
Hej Jenny, jo det minns jag så väl :) Allt är bra här, hur går det med dig och din pojk då?
Blir lite tajt för mig då, då jag ska hämta mina andra 2 på dagis vid 14..
Det blir nog ingen gympa för mig trotts allt, har ingen bil så då blir det krångligt att ta sig till Friskis.. Ska vi ses lite tidigare då så kan du Anna ansluta när du är färdig? Therese är du på?
Okej:) Jag studerar till hotellreceptionist på distans, å lilleman är då på dagis några timmar i veckan:)
Synd att det inte går bättre med bussar dit! Men jag ansluter till er senare. Bestäm ni vart vi ska vara, jag har inte lärt mig nå bra fikställen än. Gick förbi fd coffeehouse idag.. Det var omgjort och fint men jag såg inte om dom hade fika, men det kanske nån av er vet? Annars var museet trevligt. Men som sagt, bestäm ni. =)
Det ser ut som att vi kanske får ta det en annan dag?
Synd för Ernst och jag har laddat =) Men på torsdaglunch då? Men då kunde inte Jessica? Tror att Therese kunde då?
Fyller år på torsdag, så har lite annat planerat då ;)
Vi ska ner på Öppna förskolan här på Rud kl 13.30 idag, feel free to join in! Sen har jag inget planerat..
Åh, då förstår jag att du har annat inplanerat! Grattis i förskott! =)
Sorry Therese såg det för sent! Lyckades precis bli av med lillponken så det blir till att ut och motionera häsen i solen istället.
Grattis på stora dagen!
Tack ;)
Hej hej allihopa!
På torsdagar är lilla bassängen på sundsta öppen mellan 11.45 och 13.00. Jag och Ernst var där förra torsdagen och det var succé! Inte alls mycket folk heller. Vi har tänkt att åka dit på torsdag igen och det är ju trevligt med sällskap!
Hej! Vet inte om denna tråden är aktiv men jag och min son som fyller 1år i Januari kommer vara hemma några månader.
Jag känner ingen som kommer vara föräldraledig framöver så om någon vill hitta på något hör gärna av er! 😊