Föräldraledig i Karlstad?
Hej! Jag är också 22, hitflyttad och har en liten pöjk på 6 mån. Vi hänger gärna på nästa gång ni träffas!
// Anna & Ernst =)
Hej! Jag är också 22, hitflyttad och har en liten pöjk på 6 mån. Vi hänger gärna på nästa gång ni träffas!
// Anna & Ernst =)
Ja fika på tordag blir bra för oss med! Vid 12-tiden då? Var ska vi hålla till?
Det låter jättebra! Vi ses då!
Oj, såg nu att ni hade skrivit.. Lite sent. Jag kan några dagar i nästa vecka om det är någon som vill träffas mitt i allt julstök och flytt.
Och tack för senast Angelika, jättetrevligt! =)
Fika är trevligt!
Jag kan tisdag eftermiddag och på onsdag har jag inget inplanerat alls =) Så vi är flexibla!
Onsdag blir det! =) Plats?
Ja, det går bra! Vi kan väl mötas på den sidan där scenen är, där finns det mycket plats. kl 11.30? Så får vi se om det är någon mer hakar på!
Hej Therese! Vad roligt att du har hittat hit!
Nu är vi tillbaka på värmländsk mark igen efter all julledighet! Men jag har tenta på fredag och behöver verkligen all pluggtid jag kan få ihop innan det. Men någon gång nästa vecka skulle passa oss utmärkt.
Onsdag och fredag kan jag hela dagen och torsdag från runt lunch och till inte allt för sen eftermiddag. Hur ser det ut för er andra? Nåt av det som passar? =)
Jag tänkte masa mig iväg och testa om mamma-barn-jympan på friskis kan vara nåt för oss. Men den slutar 11.30. Behöver kanske 45min- 1 timme på mig efteråt för att byta om och förflytta oss ner på stan. Vart ska vi ses någonstans? 12.30 skulle vara perfekt för oss. Annars kan ni ses innan så kommer vi när det är färdigt.
Synd att det inte går bättre med bussar dit! Men jag ansluter till er senare. Bestäm ni vart vi ska vara, jag har inte lärt mig nå bra fikställen än. Gick förbi fd coffeehouse idag.. Det var omgjort och fint men jag såg inte om dom hade fika, men det kanske nån av er vet? Annars var museet trevligt. Men som sagt, bestäm ni. =)
Synd för Ernst och jag har laddat =) Men på torsdaglunch då? Men då kunde inte Jessica? Tror att Therese kunde då?
Åh, då förstår jag att du har annat inplanerat! Grattis i förskott! =)
Sorry Therese såg det för sent! Lyckades precis bli av med lillponken så det blir till att ut och motionera häsen i solen istället.
Hej hej allihopa!
På torsdagar är lilla bassängen på sundsta öppen mellan 11.45 och 13.00. Jag och Ernst var där förra torsdagen och det var succé! Inte alls mycket folk heller. Vi har tänkt att åka dit på torsdag igen och det är ju trevligt med sällskap!