• Angelika Berg

Föräldraledig i Karlstad?

Jag är 22 år och har en son på 6 veckor. Har inte så många i min närhet som har barn så det vore roligt om det fanns någon mer som jag att byta några ord med :)

• Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?
  • Angelika Berg

Tyvärr ser det lite tufft ut att få till det  för mig på torsdag.. Fredag skulle funka här, annars nästa vecka :) 

• Kermit

Hej Therese! Vad roligt att du har hittat hit!

Nu är vi tillbaka på värmländsk mark igen efter all julledighet! Men jag har tenta på fredag och behöver verkligen all pluggtid jag kan få ihop innan det. Men någon gång nästa vecka skulle passa oss utmärkt.

• Angelika Berg

Måndag är jag uppbokad annars tror jag att det är fritt fram :) När passar det er andra?

• Kermit

Onsdag och fredag kan jag hela dagen och torsdag från runt lunch och till inte allt för sen eftermiddag. Hur ser det ut för er andra? Nåt av det som passar? =)

• ThereseA

På onsdag är det lite mammor från bland annat min föräldragrupp som tänkte gå till ÖF här på Rud. Så det kan nog bli kul med en massa mammor och bebisar.

Jag är ledig hela veckan så och vad jag kommer på så har ingenting planerat. Nu är flytten avklarad så nu kan jag slappna av igen...

• Angelika Berg

Kunde Anna på tisdag? Det paasar mig isf :)

• Kermit

Jag tänkte masa mig iväg och testa om mamma-barn-jympan på friskis kan vara nåt för oss. Men den slutar 11.30. Behöver kanske 45min- 1 timme på mig efteråt för att byta om och förflytta oss ner på stan. Vart ska vi ses någonstans? 12.30 skulle vara perfekt för oss. Annars kan ni ses innan så kommer vi när det är färdigt.

Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?