• Nopi

Föräldraledig i Karlstad?

Hej,
    jag är också mammaledig i Karlstad. Min dotter är snart 15 månader. Jag flyttade till Karlstad med min man och dotter i augusti i år så känner inte så många med barn eller utan ;) Vi träffas gärna! Fika kanske passar bäst med tanke på åldersskillnaden?
    Marianne med Edith

• Nopi

Nu såg jag att du sökte bebisar 0-12 månader. Ni gör som ni vill så klart men om ni har lust så hänger vi gärna på.

• Nopi
    Angelika Berg skrev 2010-10-20 21:57:29 följande:

Vad roligt att det fanns fler som ville träffa nya mammor :) Nopi, att din dotter var äldre spelar ingen roll.. Vore kul att träffa de som vill över en fika!

:) Skall vi försöka slänga ihop en träff snart då? Jag är som sagt ny i Karlstad så lämnar gärna åt någon annan att föreslå lämpligt ställe. Edtih brukar sova mellan ca 12-14.30 så förmiddag eller eftermiddag passar oss allra bäst. Vi kan de flesta dagar. Mysigt att träffa lite riktiga minisar också :)
    Ha det!
    Marianne & Edith
  • Nopi

Vi kan som sagt andra dagar också, faktiskt alla utom måndag fm.

• Nopi

Men onsdag fm då eller? Sade vi Coffeehouse by George? Det verkar finnas flera stycken inne i stan, vilket skall vi ta? Eller något annat ställe?

• Nopi

Jag tänkte nog på Wayne's! Vad tror ni om 10? Vid Coffeehouse by George för att det inte skall vara några tveksamheter.

• Nopi
    SweetLove skrev 2010-10-25 21:58:53 följande:
    Ses vi på onsdag vid 10 utanför då?
    Hur många blir vi?=)

- Jessica & Vinzent.
    Yes, ons vid tio utanför coffeehouse by george. Det verkar som att det blir ni, vi, Angelika med bebis och förhoppningsvis Grodan77 med bebis.
    Skall bli kul att träffa lite vuxna (och barn) :)
  • Nopi

Ja, tack tjejer och småkillar! Det var jättekul att träffas. Öppna förskolan låter som en toppenidé! Någon dag när dina stora är hemma? Vet inte om jag hinner nu på fredag, svärföräldrarna kommer så måste handla och städa lite extra noga, men gärna måndag om ni kan.
    Ha det.

• Nopi

Fint! Herrhagen och Betlehemskyrkan vet jag har på måndagar. På Herrhagen finns det kaffe till en billig peng och möjlighet att värma eller laga mat, i Betlehemskyrkan finns ett café på nedervåninge och också möjlighet att värma mat. Är det något som passar er bättre?

• Nopi

Skall vi ta Betlehemskyrkan då, så är man inne i stan och kan uträtta ärenden också. Skall vi ses utanför vid tio?

• Nopi

Stackars, hoppas hon kryar snart. Vi försöker en annan dag.

Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?