Inlägg från: ThereseA |Visa alla inlägg
  • ThereseA

Föräldraledig i Karlstad?

Jag snubblade helt plötsligt över tråden och tycker att jag passar bra in på beskrivningen föräldraledig i Karlstad, just för att jag är föräldraledig i Karlstad. Har en son på fyra månader, själv är jag 24 och bor på Rud. Vi hakar gärna på och träffas någon gång...

/Therese (&Ebbot)

• ThereseA

Vi ska flytta den här veckan eftersom de håller på och renoverar här, så det är lite körigt för vår del nu... Jobbigt att packa ner allt i lådor för att packa upp det igen om nio veckor..  På torsdag ska vi iaf flytta och sen får vi se hur läng tid det tar att få upp allt man behöver i den provisoriska lägenheten. För vår del skulle nog nästa vecka vara bättre..

• ThereseA

På onsdag är det lite mammor från bland annat min föräldragrupp som tänkte gå till ÖF här på Rud. Så det kan nog bli kul med en massa mammor och bebisar.

Jag är ledig hela veckan så och vad jag kommer på så har ingenting planerat. Nu är flytten avklarad så nu kan jag slappna av igen...

• ThereseA

Vi ska ner på Öppna förskolan här på Rud kl 13.30 idag, feel free to join in! Sen har jag inget planerat..

Svar på tråden Föräldraledig i Karlstad?