• blirmamma2012

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Hej igen!
    Det förstår jag att det blir spännande att se hur Jeppe ska bete sig när han ska träffa dina vänner! 

Har du mått bättre idag eller är det på samma linje?

Ha dé!

Kram 

• blirmamma2012

hej!
    Det låter ju inte som någon bra start för er om du från början tycker att han utnyttjar dig! Är det nästa vecka han flyttar in eller?
    Tråkigt att du inte känner dig glad för övrigt! Att behöva hålla en fasad utåt är ju ingen bra lösning!
    Hoppas du piggar upp dig på resan!

Kram

• blirmamma2012

Hej!

Idag ska jag åka till stan och klippa mig! ÄNTLIGEN! Har inte fått det gjort sedan i början av januari och jag har kort frisyr och tjockt hår vilket blir som en mössa på huvet när man inte klippt sig på några månader!!
    Ska bli skönt att få det gjort, ska även köpa byxor och kanske några kläder till Teo med!

Hoppas ni får en trevlig helg, ska Jeppe sova hos dig?

Kramar!!

• blirmamma2012

Hej hjärtat!
    GUD vad GLAD JAG BLIR!!!!!! Detta måste ju verkligen ha varit pricken över i:et när det äntligen händer något...och på HANS initiativ! Oh vad roligt, förstår din glädje! Sitter med värsta leendet och JO jag förstår din lycka....Hahahaha...

Jo då, här har helgen varit bra. Började ju med klippnig, som vanligt klippte jag det kort och spretigt så det bara är att kleta i lite vax =) Enkelt ska det va hihi...

Återköpte en tunika som jag kan ha på Teos dop. Köpte den på Kappahl förra helgen, i måndags fick jag hem 25 % rabatt på valfri vara, så snål som jag är lämnade jag tillbaka och köpte i fredags igen... fast fick då nästan 90 spänn tillbaka, så då skulle jag köpa byxor också, men hittade inga som jag ville ha!

Igår var jag och mamma och fikade på ett nytt café i närheten av där mamma och pappa bor.
    Idag ska vi nog inte göra så mycket! Här är det grått och regnigt, dem har varnat för åska också! Så det blir nog en innedag :/

Ha det gott vännen!
    Oh vad glad jag är för din skulle!!! Hoppas ni kommer ha det bra tillsammans under veckan =)

puss o kram!

• blirmamma2012

Hej!
    Vad roligt att det kändes som att ni verligen var en familj! Så glad för din skull. Jag hoppas verkligen att du/ni får en riktig nytändning och att ni kommer på rätt spår igen!
    Lycka till med samboveckan =)

Ja det var riktigt skönt att få håret klippt, nu ska jag bara färga det också...men det får bli budgetvariant á la hemma =) Känns lite onödigt att lägga en massa pengar på det just nu!

Nya fikastället var kanon! Inrett i ny-gammal stil, väldigt mysigt =)

Vad händer i veckan då?

puss o kram

• blirmamma2012

Hej igen! Ja det verkar som att du har fullt upp i veckan då! Själv ska jag till en kompis imorgon och till en annan vän på fredag! På lördag ska mamma och jag till Ikea. Det ska bli kul, ska försöka hitta lite nya kaffemuggar och tallrikar! Får väl se vad man mer kan behöva...hihi.. Brukar komma hem med mer än planerat :) Idag har det regnat hela dagen så jag har passat på att baka till dopet! Det blev kolakakor och blåbärsgrottor! Får väl se om de finns kvar tills dopet är eller om jag får baka nya ;) vi är 2 skåpätare i detta hushåll ;) Ha det gott!! Puss o kram

• blirmamma2012

Hej :)

Mitt internet har krabbat så därför jag inte skrivit på några dagar, men nu har jag fått ett nytt :)

Med oss är det bra, idag har mamma, Teo och jag varit på Ikea och handlat lite grejer! Men inte det jag tänkte köpa! Blev en massa annat istället :)

Hoppas festen blir trevlig och att du får en toppenkväll ikväll :)

Skriver mer imorgon...

Puss!!

• blirmamma2012

Hej!
    Vad roligt att din kväll blev bra!
    Har Jeppe flyttat in nu på prov-vecka?

Idag har vi fixat med veden så vi får värme i vinter =) Och så har jag sljutsat min brorsa till stan och varit och handlat lite! Köpte present till min brorsdotter också som vi ska fira på tisdag!
    Hunnit med en hel del idag =))

Ha det gott!

Kram

• blirmamma2012

Hej igen!
    Oh vad glad jag blir för er skull =)
    Tänk..detta året måste vara det bästa för oss båda! Allt verkar ordna upp sig på nåt vis!!

Vad roligt att du snart får komma iväg på semester! Hoppas det blir bra väder och att du kan njuta av semestern!

Kramar

• blirmamma2012

Hej!

Hoppas valborgsfirandet hos dig var bra! Vi var över hos några kompiar och grillade! idag ska vi fira min brorsdotter som fyller år!

Här har solen kommit fram så mamma, Teo och jag ska ut på promenad nu!

Är väskan färdigpackad nu inför resan? Jag hoppas ni får en trevlig vecka och bra väder!

KRAM              

• blirmamma2012

Hej!
    Du verkar vara god vän med din telefon...eller inte?! ;)
    Jag ska hålla tummarna för att du får en härlig semester med kanonfint väder!

Idag ska jag städa och fixa inne..men solen skiner så det blir även att gå ut och njuta av det fina vädret lite!

Nu på förmiddagen har jag fyndat till Teo på Tradera =) 2 skjortor för 21 kronor! Hoppas bara dem är lika fina i verkligheten som på bilderna!!

Ha dé

puss o kram

• blirmamma2012

Fy fan vad surt att bli bestulen på kläderna =( Tråkigt att behöva sitta och "vakta"

Ha nu en toppenbra semester, ta vara på varenda minut =) Ta hand om dig!

Puss!

• blirmamma2012

Hej vännen!
    Hoppas du har det riktigt skönt på semestern och att du gottar dig i solen =)

Saknar dina inlägg här men du kommer väl snart att skriva igen (hoppas jag)

Puss & kram

• blirmamma2012

Hej vännen =)
    Jag sitter och skrattar högt åt ditt/dina inlägg!! Jo då jag har facebook heter Annika Gustavsson mail: [email protected] hoppas du hittar mig där =

hahahaa...låter som att det var en toppen, hotell, pool och strand =) hahaha..

puss!

• blirmamma2012

Nu kikade jag in här igen efter ett tag!
    Du har så rätt detta var den viktigaste tråden för mig här på FL.
    Roligt att kunna hålla kontakten i mer än 1,5 år och längre blir det hoppas jag ;)

• blirmamma2012

Ja det hade verkligen varit kul att ses med våra små godingar!
    Tack vare längtan efter dem som vi möttes här ;)

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.