• blirmamma2012

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Det är såå roligt att fått följa dig på vägen under hela graviditeten. Många av de 13,4 kg är ju förhoppningsvis kilon som du tappar direkt efter förlossningen. Men sen tar vi itu med de överflödiga kilona, med barnvagns racing :) Stegräknare på och sen är det bara att sätta igång!!

I helgen trodde jag det var kört att jag var på väg att få missfall. Tyckte inte jag hade några symtom alls och att jag kände en molande värk i magen, så jag bara väntade på att börja blöda, men idag ändrades den känslan! Mådde illa på morgonen och brösten ömmade så nu känner jag mig lite lugnare! Men nerverna ligger nästan utanpå en emellanåt! Man vill så gärna att det ska lyckas hela vägen, men oron finns ständigt med mig! Försöker ändå ta en dag i taget och varje dag som går är en dag närmare till att bli mamma *underbart*

Kram

• blirmamma2012

Ja jag ska försöka njuta av varje dag under graviditeten! Jag kan ju faktiskt inte styra över om det skulle bli ett missfall ändå. Och om det skulle bli så får man ju ändå tänka att det barnet hade ändå inte klarat sig i längden! Men nu ser vi framåt och till helgen kommer vi berätta för våra familjer! Ska bli spännande att se deras miner Glad

Vilken kanonidé att vi ses framöver. Det tycker jag absolut att vi ska göra! Det får vi planera in framåt våren/sommaren 2012 !!!

Vad tråkigt att du inte fick lägenheten. Hur fan blir det nu för er? Hur länge har du stått i bostadskö?
    Jag håller tummarna för att det ska ordna sig med bostad nu innan den lill* kommer!

Kramar Hjärta

• blirmamma2012

Halloj Solig
    idag har vi varit på inskrivning-samtal på MVC! Känns verkligen som att det är på riktigt nu. Illamåendet har märkts av mer och mer även om jag trodde det skulle vara mycket värre! Är däremot väldigt trött!
    Enligt uträkningar fram och tillbaka så är jag nog i vecka 8 nu. I början av augusti ska vi få komma och lyssna på hjärtljuden! Detta är en såå häftig känsla! Vi är såå lyckliga Glad

Jag skulle gärna vilja se lägenheten, men där fanns många att välja på. Vilken adress är det?
    Finns det ingen som hyr ut lägenhet privat som du kan få napp hos? Jag hoppas verkligen det ordnar sig nu innan den lill* kommer "ut"

Ha det gott!
    Kramar och jag håller tummarna för att det ska lösa sig på boendefronten!

• blirmamma2012

Gud så fin lägenhet! Förstår om du är ledsen över att inte kunna behålla den! Den hade jag nappat på direkt om jag sökte boende i Oxelösund! Helt underbar!
    Hoppas ni snart får en köpare! Kanske någon som kan byta hyresrätt mot bostadsrätt?
    Jag håller tummarna för dig iallafall att det dyker upp något väldigt snart!

Jag fick en kanonbra överaskning på jobbet idag. Jag visste att jag skulle få gå upp till 100% i mitten på augusti, men idag blev det ändrat, de hade kollat hur många timmar jag jobbat och att jag lägger på mig många plustimmar (har årsarbetstid) Så idag bestämdes att jag får gå upp på heltid från 80 % fr 1 juni! Vilket kommer göra en OTROLIGT stor skillnad på kommande fp!!
    Känns underbart!

Kram

• blirmamma2012

Rocky: Jag undrade just vart du tagit vägen Flört Jag håller verkligen tummarna för er nu att det ska lyckas!
    Jag spolade ju aldrig äggledarna eftersom det var då det upptäcktes att jag var gravid. TUR att de inte hann börja spola för då hade den lill* åkt med ut! Så först nu efter några veckor trillade poletten ner, när jag insåg att det var sekunder ifrån att jag inte hade varit gravid idag!

Hoppas ni får en trevlig helg!

Kram på er

• blirmamma2012

Hej på er!
    Vad skönt att höra att ni mår bra du och lill*n Glad 
    Här har man börjat må illa ordentligt på mornarna. Har kräkts några gånger, men jag trodde det skulle vara värre! Jaja varenda tecken får mig att känna mig säkrare på att det verkligen finns ett liv där inne Glad
    Berättade för mina och Peters föräldrar, mamma blev överlycklig och har inte kunnat tänka på annat sedan jag berättade!

Vad bra att Jeppe iallafall har tagit kontakt med dig. Kanske det ordnar sig, 2011 verkar ju vara året där många underverk sker Solig Jag hoppas ni kommer hitta en bra lösning som fungerar för er båda!

Skönt att första budet är lagt nu håller vi tummarna för att det kommer in fler och högre bud! Och jag hoppas du får lägenheten du tittat på!

Ha en kanontrevlig Midsommar! Vi ska till Öland och ha det riktigt myspys Solig

Kram {#emotions_dlg.flower}

• blirmamma2012

Halloj efter helgen!
    Hoppas Midsommarn har varit trevlig! Själv hade jag det bra på Öland!

Grattis till försäljningen av lägenheten, synd bara att det inte blev högre bud på den! Den är ju verkligen kanonfin!
    Förstår om du är besviken över att inte kunna behålla den!
    Hoppas nu att du får en av lägenheterna imorgon!

Tror du inte det kanske löser sig mellan dig och Jeppe, när väl den lill* kommer ut och allt blir mer definitivt för både honom och dig?! Kanske det kan ändra sig mellan er och att ni faktiskt hittar tillbaka till varandra! Förstår att det gör ont i dig!Hjärta Tänker på dig!

Ha det gott kramar Glad

• blirmamma2012

Jag ska verkligen hålla tummarna för dig Rocky att tant röd inte kommer alls denna gång Flört
    Roligt att åka till Ullared, där hittar man alltid en massa bra och HELT onödiga saker. Men alltid roligt med ett besök där! Vi ska dit någon gång i sommar under semestern!

Hur har det gått Sandra med lägenheterna? Fick du napp, jag hoppas hoppas hoppas för din skull!!

Kram

• blirmamma2012

Hej på er i värmen!
    Hoppas ni har det bra, är det jobbigt med stora magen nu när det är så varmt? Skönt att den lill* guldklimpen snart är här!

Grattis till bostaden, men jag hoppas du snart hittar något mer permanent! Måste ju känts väldigt stressande att inte veta vart man ska ta vägen och när BF datum närmar sig med stormsteg! Hoppas du iallafall kommer att trivas med lägenheten och att du snart hittar något nytt, mer varaktigt som sagt!

Rocky: Klart vi håller tummarna för er! Det hade varit så roligt om du också kunde blivit gravid och vi alla tre kunde ses nästa år med våra underverk! Jag hoppas verkligen att det kommer bli så Hjärta 

Kram på er!

• blirmamma2012

Vad roligt att Jeppe var med och hämtade barnvagnen! Du ska se att det kommer lösa sig till det bästa! Ge det bara den tid det kräver.Vad blev det för vagn?

har du handlat in mycket grejer till den lill* ännu?

Förstår dig om du tycker det är för j*ävla varmt! Skönt nu i helgen då det är svalt och lite regn i luften!

kram

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.