• blirmamma2012

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Åh så mysigt nyårsfirande!
    Om kyssarna kändes bra och det pirrade till i kroppen så tror jag absolut att det finns känslor kvar som ni båda har! Kanske en nystart för er? Hoppas att ni snart kommer på hur ni vill ha ert/era liv, inte minst för Mollys del. Jag tror på er! Men vill absolut inte att ni ska stressa fram något som inte känns rätt!
    Kanske ni kan ta små steg framåt, lära känna varandra på nytt och bli nykära igen?!
    Jag håller tummarna för er!

Här mår vi bra, väntan börjar bli lång, men den som väntar på nåt gott =)

KRAM

• blirmamma2012

Hej!
    Vad glad jag blir när jag läser om er lilla familj :)
    Hoppas verkligen att det kommer bli som du vill att ni vid Mollys 1-årsdag kommer bo tillsammans igen! 2012 kommer att bli ett bra år! Hoppas att Jeppe inser hur mycket han skulle gå miste om, ifall han inte skulle vilja satsa 100 % på er!

Mycket förkylningar på gång, själv känner jag mig lite täppt och har ont i halsen. Hoppas Molly blir frisk snart!
    Tyvärr har jag inte börjat få några känningar ännu....detta är den värsta väntan och längtan jag varit med om! Men hoppas på att jag inte behöver gå över allt för många dagar! Idag är det 17 dagar till BF.

Härligt för er att åka iväg på kryssning! Vart åker ni?
    Schysst 30-årspresent du får! Det är du verkligen värd!!
    Förstår att det känns bra att ha små mål att se fram emot och inte bara behöva gå i motvind som det varit tidigare för dig!
    Ha det så bra!
    Kram

• blirmamma2012

Hej!
    Vi mår bra! Känner lite molande värk i magen, men vet inte om det är delvis inbillning eller om något är på G. Jag och brorsan tror ju på att jag ska föda 14-15, men Peter tror jag går över till den 29:e...får väl se vem som kommer närmast :)

Skönt att komma iväg på en kryssning. Ålandskryssningen är fin! Hoppas ni får en trevlig resa :)

Vad roligt om det blir ni två igen. Verkar ju som att han tagit dig på allvar och verkligen vill satsa på er!

Allt bra med er annars?
    Kram

• blirmamma2012

Hej igen!
    Jag lovar att höra av mig om det skulle bli nåt i helgen :) Just nu verkar det inte bli nåt...men det kan ju ändra sig fort!!

Är det första gången du ska ut o festa till det efter förlossningen? Hoppas du får en kanonkväll! Ta det lugnt med drickat, lär väl slå på rejält ;)
    Molly kommer ha det bra så försök slappna av och bara ha kul! Tänk på dig själv nu!!

Ha dé bra!
    Kramar

• blirmamma2012

Hej!
    Hur är det? Hade du trevlig när du var ute med tjejerna?
    Här är det lugnt...känner inte alls att det är något på G...tyvärr! Kan nog ställa in mig helt på att gå över några dagar istället!

Kram

• blirmamma2012

Hej!
    Här har helgen varit lugn! Jag väntar och längtar efter mitt lilla underverk som jag hoppas vill komma ut snart :)

Kul med en tjejkväll även om det tar på krafterna ;) Skönt att komma ut och få vara sig själv i första hand och inte Mollys mamma för några timmar, kan jag tänka mig!

Idag är det 9 dagar kvar till BF, så kanke, kanske kommer det hända grejer under denna veckan :) jag hoppas det! Var hos barnmorskan igår, men hon trodde jag skulle hinna komma en gång till på kontroll och fick en tid den 30/1, jag hoppas hon har fel...hihihi

Ha det så bra!
    kramar

• blirmamma2012

Hej!
    Nej tyvärr, är är allt lugnt och inte en tillstymmelse till förvärkar heller! Idag är det 7 dagar kvar till BF, så jag kan nog vänta ett bra tag till!

Jag längtar så jag håller på att bli tokig Skrikandes Flört
    Hoppas tiden går fort nu den sista tiden iallafall!
    Idag ska jag hälsa på en jobbakompis så då går denna dagen ganska fort!

Ha det gött!

Kram

• blirmamma2012

Hej!

Åh vad roligt att han tog upp ämnet om ett gemensamt boende!
    Förstår att du känner dig nöjd med att han tagit steget att vilja dela framtiden tillsammans med dig och Molly!
    Blir såå glad för er skull! Jag har sagt det och säger det igen, 2012 kommer bli ett bra år, vårat år!

Hoppas ni hittar en fin lägenhet som passa för hela familjen! Och lycka till med flytten imorgon!

Här är det än så länge lugnt! Känner inte av någonting :(
    Nedräkning pågår...6 dagar kvar till bf!

Kramar

• blirmamma2012

Hej!

Har du en 2:a eller 3.a nu? Skönt att hon sovit gott i sitt nya rum :)

Jag mår bra! Inga nyheter här inte...4 dagar kvar till bf idag, men jag tror inte det kommer igång förrän i februari!! Väntan är lång, men det är den värd :)
    Kram    

• blirmamma2012

Ja jag tänkte det var lika bra att byta användarnamnet nu! Och mitt första förslag var upptaget!

Ja igår kände jag mig lite allmänt konstig i magen, kunde inte riktigt säga vad det var. På kvällen var det väldigt mycket rörelser där inne. Men idag känns allt som vanligt. Så det är nog inget på gång ännu!
    Så jag väntar med spänning :)

Kram

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.