• blirmamma2012

SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.

Jag hoppas du mår lite bättre när du är iväg på resan! Kanske kan ge dig tid att tänka ut hur du ska göra med framtiden! Men samtidigt kan det ju vara skönt att komma iväg och slippa tänka på vardagen!

Stackars lilla Molly, hon får brottas mot förkylningarna som avlöser varandra :( Hoppas hon piggar på sig snart så ni kan vara ute lite istället :)

Ja vi får väl se hur han reagerar på sprutorna...men det ska nog gå bra!

kram

• blirmamma2012

Hej igen!

Om dem har festen på lördagskvällen så kanske det är som en avslutning på cupen och då tycker jag inte det verkar så konstigt!

• blirmamma2012

Hej igen!
    Okej nu är jag med på hur du menar! Han kan fortfarande komma och gå som han vill utan att egentligen behöva ta något ansvar för dig och Molly!
    Förstår att du nu kommer ännu längre ifrån honom när han prioriterar som han gör!
    Han behöver nog få veta hur du känner när han gör så här!

Ha det gott, hoppas du får bra svar från honom ;)

kram

• blirmamma2012

Hej!
    Ska han stanna över natten denna gången? Om han inte gör det så har han ju visat IGEN att han inte är redo att satsa på er fullt!

Vad säger dina vänner som känner er båda? Din familj?

Här är vädret grått och trist...blä...vill ut och få lite sol på näsan!

Hur är det med Mollys förkylning? Kunnat sova inatt?
    Krama om henne och kram till dig :)

• blirmamma2012

Hej!
    Vad roligt om han stannar denna gången och ni får tid att umgås som Sandra och Jeppe inte mamma och pappa! Det är viktigt att ni inte tappar bort det ni såg hos varandra innan ni blev föräldrar och innan IVF-karusellen satte igång! Där har ju funnits någonting som ni byggde ert förhållande på, försök hitta tillbaka till det!

Skönt att Molly var bättre igår! Hoppas det vänder för henne så hon slipper förkylning, feber och skit nu!

Ja frisk luft får en att må lite bättre! Jag var ute en liten runda igår, idag ska jag försöka gå en lite längre runda! Om inte regnet förstör mina planer =/

Lycka till nu i helgen! Hoppas ni klarar upp detta!

Kramar

• blirmamma2012

Hej!
    Stackars lilla Molly...lider med henne! Oj har hon tänderna på g också mitt i förkylningen...räcker ju med en sak i taget! Men å andra sidan har hon det gjort sen!

Det var väl en bra idé att han ska komma och "leva" ihop med er som en familj! Hoppas han nappar på det :)

Jag kom inte ut på någon promenad, men 20 min pass med zumba som jag hittade på youtube! Sen var jag och förstörde min sundhet med fika hos en kompis :/ Så det ena slog ut det andra kan man säga! Men med kilona kommer jag ingenstans...hoppas jag får lite energi! Min kompis frågade om vi skulle börja på gym nu samtidigt...det är jag helt klart med på!

Lycka till nu i helgen!

kramar

• blirmamma2012

Hej vännen!

Vad roligt att det iallafall blev lite närhet denna gången! Det låter ju iallafall som att han vill satsa, så det är bara att hoppas han flyttar in snart ju :)

På detta gymmet kan jag ta med Teo, där är bara några få besökare på dagarna. Fler på kvällarna då det ligger på en folkhögskola!
    Billigt med...500 :- för ett halvår och man kan träna hur mycket man vill!

Idag har jag och mamma varit i stan och handlat lite! Hittade en tunika jag kan ha på Teos dop. Inbjudningskort till dopet köpte jag också! Och lite blommor som planterats nu ikväll =)

Du/ni får ha en trevlig helg också! När kommer han och sover över nästa gång?

kramar

• blirmamma2012

Hej igen!

Dopet blir på pingstafton...mamma tror vi ska gifta oss...men det ska vi INTE!! Folk kommer nog tro det men det var enda datumet som prästen och vi kunde. Om vi inte skulle skjuta allt för länge på det!

Det låter ju bra att bo ihop under en period och sen få lite distans till det efteråt! Hoppas bara ni känner likadant när ni fått distans ;)
    Ha det gott, nu ska jag lägga mig och sova gott :)

Kram

• blirmamma2012

Hej gumman! Hoppas du måttg lite bättre idag! Nu kan det väl inten vara så länge tills du åker iväg på semestern?! Du kanske behöver en ny tjejkväll med mat, dryck och lite skitprat med goa vänner? Idag har det varit alla tänkbara väder sol, hagel, regn, snö och lite blåst också vi har haft en bra helg! Ha det gott! Kram

• blirmamma2012

Hej!
    Vad trevligt med öppet hus =) Verkligen intressant att se vilken roll Jeppe finner sig i när dina vänner är hos dig! Hoppas det blir en toppenkväll iallfall!

Förstår att du längtar tills ni åker! Ska Jeppe flytta in en vecka innan för att se hur ni funkar i vardagen? Blir spännande att se om han "visar" mer när ni bor ihop! Blir ju mer som en familjesituation då!
    Lycka till =)

Här är lite mulet idag, men man får passa på att komma ut idag för till fredag ska det komma blötsnö =( Det kan jag vara utan, men det försvinner väl snabbt hoppas jag!

Ha de gott!

Kramar

Svar på tråden SE HIT!! Ni som har några extra kilon att fajtas med för att få hjälp att bli gravid.