• 1 Tea

plus efter ivf

Grav.testet visade ett PLUS på ruvardag 14! Det känns overkligt och jag vågar inte tro att det är sant. Om 2 och en halv vecka är det dags för ultraljud. Jag hoppas verkligen att det finns ett (eller två) hjärta som slår då.

Finns det några andra där ute som just fått ett PLUS efter IVF? 

• Svar på tråden plus efter ivf
  • Piggelin80
    MillaPo skrev 2010-10-13 13:52:03 följande:
    Idag är verkligen en toppen dag! Mådde inte speciellt illa i morse, överstimuleringen har äntligen gett med sig o magen ser inte fullt så uppblåst ut längre och hade inte ont i njurarna i natt som jag haft i över en vecka pga av överstimuleringen. Brösten e jätte ömma och e yr som bara den, tog ett CB digitalt idag o visade så fint GRAVID 2-3 veckor o det stämmer ju fin-fint.
    Är bara så himla glad idag och ville dela med mig lite av mina härliga dag!Skrattande Hoppas nu andra oxå har det bra i höstkylan!
    Skönt för dig MillaPo. Hur yttrar sig din yrsel? På mig är det när jag reser mig hastigt efter att ha suttit eller legat ner... då får jag hänga mig på ett bord eller så några sekunder *haha*.
  • MillaPo

Jag har som du Piggelin,Skrattande men känner mej smått gungig oxå när ja är uppe o rör mig. dock inte för mycket som tur så jag mår dåligt av det.

• denita

Idag var det min tur att få se ett litet hjärta slå. Jag lyckades få en tidigare tid.
    Det känns helt fantastiskt men fortfarande overkligt!!!!

• michaelani
    denita skrev 2010-10-13 19:29:37 följande:
    Idag var det min tur att få se ett litet hjärta slå. Jag lyckades få en tidigare tid.
    Grattis!
  • Mammiztill2
    Underbart
  • MillaPo
    Vad underbart!Glad
  • Angelique

Grattis Denita, vad underbart!

Jag är så trött så jag tror det är ett skämt...fattar inte hur jag ska klara av dagen Hoppas det är ett bra tecken, och att det släpper snart.

• Mammiztill2

Nervös inför min testdag i morgon

• AKIG
    Mammiztill2 skrev 2010-10-14 11:16:22 följande:
    Nervös inför min testdag i morgon
    jag med...pju!
  • Mammiztill2
    AKIG skrev 2010-10-14 16:51:09 följande:
    jag med...pju!
    Känner du något?
    har du vart duktig och yckats hålla dig ifrån att testa nu innan?!
Svar på tråden plus efter ivf