• Minnie69

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Solig {#emotions_dlg.flower} Välkommen till tråden för alla som använder sig av
    temperaturmetoden och Fertility Friend {#emotions_dlg.flower} Solig
    (www.fertilityfriend.com)

Här kan vi analysera och diskutera varandras temperaturkurvor och jubla högt när någon får en tydlig coverline (rött eller streckat kryss), eller ännu hellre: en konstant förhöjd temperatur efter ägglossning som kan tyda på graviditet.

VILL DU VARA MED?
    När du kommer som NY i tråden, presentera dig gärna och berätta lite om din bakgrund. Lägg sedan till din kurva i vår lista! Lägg in ditt namn (i bokstavsordning) och klistra in länken till din FF-kurva efter namnet.
    Länken hittar du på FF under "Sharing" och "Home page setup".

Eftersom vi vill hålla tråden aktuell går vi igenom listan med aktiva tempare emellanåt och rensar ut personer som inte har uppdaterat sin kurva.

Om du får din länk borttagen är du ändå varmt välkommen tillbaka!

En fantastiskt och fenomenal GUIDE som på svenska förklarar alla viktiga begrepp, termer och förkortningar:
    www.familjeliv.se/Forum-1-3/m11445097.html

Länk att kategorisera sina flytningar efter:

Tråden för er som plussar att mötas och prata om er graviditet:
    www.pernille.info/cervixsekret.htmwww.familjeliv.se/Forum-11-237/m50602494.html

Våran BIM och Chart tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-235/m51125048.html

Jag ber ödmjukt att man håller sig till trådens ämne och lämnar gammalt groll vid tröskeln, men känner man att man inte klarar det så fortsätt "tjaffset" i den "gamla" tråden (www.familjeliv.se/Forum-11-238/m51124876.html) som ändå blev förstörd av det (I.a.f. för mig).

Jag hälsar alla välkomna att diskutera tempfrågor Solig Här ska bakas bebis Tungan ute Baby Flört

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2010-09-11 00:48
    Såg att det var lite länkfel
    Sekretskådning:
    www.pernille.info/cervixsekret.htm
  • Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
  • miapia43
    ja det hoppas jag med. får se om man kunde göra en liten nu när vi var i danmark hihihi
  • PåvägMotSyskon

håller med 2barnsmamma84, hoppas ni får era + snart =))

• 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-09-11 21:26:54 följande:
    ja det hoppas jag med. får se om man kunde göra en liten nu när vi var i danmark hihihi
    Danmark är ett bra ställe på att bli gravid på haha se på mig
    Man blir gravid i andra ställen än hemma då man slipper stress och allt
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-11 22:06:35 följande:
    Danmark är ett bra ställe på att bli gravid på haha se på mig
    Man blir gravid i andra ställen än hemma då man slipper stress och allt
    ja det tänkte min gubbe också på. så vi har haft det så trevligt där. vart bor du i danmark 2 barnsmamma84
  • 3 barns mamma84
    miapia43 skrev 2010-09-11 22:21:15 följande:
    ja det tänkte min gubbe också på. så vi har haft det så trevligt där. vart bor du i danmark 2 barnsmamma84
    Agerskov södra gylland en liten by håla hahaha
    3½cm från Köpenhamn
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥Ebba2005Amadeus2008Lillebror2010♥ღ ¸.?°´¯)
  • PåvägMotSyskon
    miapia43 skrev 2010-09-11 22:21:15 följande:
    spännande. kanske blir en bebis som är gjord i dk, tänk o berätta de ;)

Vore väldigt kul om de tog sig så vi får följa dig påvägen.. =)

tempar du dig me muntemp?
    (¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯) 2 prinsar & Nyårs Prins 2010(¯`°?.¸ ღ♥ ♥ღ ¸.?°´¯)
  • miapia43
    PåvägMotSyskon skrev 2010-09-11 23:27:59 följande:
    spännande. kanske blir en bebis som är gjord i dk, tänk o berätta de ;)

Vore väldigt kul om de tog sig så vi får följa dig påvägen.. =)

tempar du dig me muntemp?
    nej, jag tempar vaginalt
  • ekke

lägger till i mina favoriter. Är inte så aktiv på fl just nu - pga no-baby blues, men jag tempar varje dag. Fick höjd temp idag, vad tror ni kommer jag få äl utsatt igår eller i förrigår? (har bytt termometer denna månaden)

www.fertilityfriend.com/home/ekke 

• Kinderägg
    Bjornis skrev 2010-09-11 19:03:02 följande:
    Kinder: Grymt imponerad att ni ens lyckas hitta tid och ork till att ha sex!! Här blev det inte så ofta innan jag blev på tjocken (mest runt äl och sen kanske en gång i v) men nu har vi inte haft sex på 23,5 vecka!
    Hoppas faktiskt på mer sex sen. Just nu är jag inte så sugen heller. Förutom min skumma dröm inatt om en het, yngre ( typ 20) man med magrutor superlen hud. haha. Jag tänder inte på muskliga killar annars men denna i min dröm var en uppenbarelse. Det hände inget i drömmen mer än att jag höll på att tafsa på honom! Haha. 

Haha...sånna där sjuka drömmar har jag haft varje gång jag varit gravid och ju närmare förlossningen jag kommit desto värre har dom blivit, drömmer mycket om att jag föder både det ena och det andra.
    Många brukar det ta tid för innan sexet kommer igång igen efter man fått barn men inte en regel utan undantag, vi har tagit upp det redan 4-5 veckor efter födseln.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*