Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

hej alla! då var man tillbaka igen. har bara tagit det lugnt så jag har  inte varit inne så ofta. ser att ni bytt tråd. hoppas jag får vara med här också. har fått krysset utsatt att jag hade äl i onsdags. men tyvärr blev  det inget sexande då . men dagarna innan och dagarna efter. gubben min tog med mig på en resa till köpenhamn i onsdags. kom hem i dag. det har varit så avkopplande inget stress god mat och trevlig stad. väldigt trevligt folk där. lite svårt att förstå. men det gick bra. hoppas alla mår bra.

Grattis till er som +
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-11 21:03:46 följande:
    ååh gumman jag har saknat dig och tänkt på dig
    Det kommer nog ta sig iaf man vet aldrig när ägget släpps och när sperierna simmar in så jag håller tummarna !!
    tack vännen! hur går det för dig då? en rejal kula du fått
  • miapia43
    ja det hoppas jag med. får se om man kunde göra en liten nu när vi var i danmark hihihi
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-11 22:06:35 följande:
    Danmark är ett bra ställe på att bli gravid på haha se på mig
    Man blir gravid i andra ställen än hemma då man slipper stress och allt
    ja det tänkte min gubbe också på. så vi har haft det så trevligt där. vart bor du i danmark 2 barnsmamma84
  • miapia43
    PåvägMotSyskon skrev 2010-09-11 23:27:59 följande:
    spännande. kanske blir en bebis som är gjord i dk, tänk o berätta de ;)

Vore väldigt kul om de tog sig så vi får följa dig påvägen.. =)

tempar du dig me muntemp?
    nej, jag tempar vaginalt
  • miapia43
    Melitta69 skrev 2010-09-13 09:19:24 följande:
    Hej alla!
    Jag hänger på här på den nya tråden Glad.
    Har inte varit inne på ett tag här . Men nu hoppas jag på att ÄL kommer idag eller imorgon.

Har testat med stickor denna gången och så klart tar dom slut just idag.!!!Skrikandes
    Dock har jag känningar av ägglossing . så det skulle inte förvåna mig om det skulle visa imorgon .
    men ni har jág inga stickor Rynkar på näsan . hm, e det värt 249 spänn att fixa nya idag ??
    Tempen har gått ner nu så äl borde infinna sig .
    Nån som vill kolla??

kram till er alla
    Hej välkommen tillbaks. jag hade inte köpt nya tester utan haft sex aå mycke jag bara kan i ett par dagar. jag kan inte se din ff lista. den verkar borta.
  • miapia43
    hej till er alla andra! det bara regnar och regbar. man blir så trött vill göra som björnen. gå i ide hihii
  • miapia43
    hej alla! är inne en stund har haft sådan huvudvärk hela dagen. vill inte gå bort.Rynkar på näsan
  • miapia43
    hej alla! idag har huvudvärken släppt skönt. sedan steg min temp lite mer idag också. annars mår jag bra är bara så trött. beror säkert på vädret.
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2010-09-15 21:53:42 följande:
    Skönt att huvudvärken försvan
    Nå hur känner du dig idag då ?
    Kram
    jag mår bra är bara så trött. beror nog på detta trista väder.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*