Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Du och Jag ver2 skrev 2012-04-16 21:57:18 följande:
    Hej Miapia!
    Åh, jag ser Ser ut som det gjorde för mig. Jag ska kramphålla mina tummar för dig nu!! Jag hoppas så att det är din tur nu!!
    ja håll dom hårt. vilken bim var du på då
    Bjornis skrev 2012-04-16 22:49:58 följande:
    miapia: jag ser också! Åh vad jag hoppas det är er tur nu!!

ja det hoppas vi med. 
  • miapia43
    Du och Jag ver2 skrev 2012-04-17 21:53:19 följande:
    miapia - på dpo 10 var det för mig! Å ja, det är nog allt lite starkare idag! Håller tummarna inför morgondagen!!
    tack ja jag måste ta ett imorgon också. har du bild på ditt svaga
  • miapia43
    hej då lägger jag in dagens tester. jag tycker testlagret skulle bli starkare nu. fast det syns. tog ett cb också fast vet inte om man ska lite på det.

• miapia43
    Du och Jag ver2 skrev 2012-04-18 13:58:21 följande:
    Miapia - tja, det kanske det borde - men, å andra sidan så är CB's för starkt för ett "spöstreck" (eller, tror eg inte på spökstreck, tror det är tidiga MF man ser isf när man säger spökstreck). Du har några dagar kvar tills BIM va!? Så jag fortsätter att hålla mina tummar - tycker det ser lovande ut!

Å ang billiga testers så fick jag svaaaagt plus först (med första), å sen dagen efter inget alls - så de behöver inte stegra alls så snabbt på dem!
    ja det är riktigt blått. fast många säger att det är spökstreck för det är lite smalare
  • miapia43
    Pillan2012 skrev 2012-04-18 14:06:02 följande:
    Håller tummarna Miapia!!!! :)
    tack ja det kan behövas nu
  • miapia43
    Tallbarr12 skrev 2012-04-18 14:20:28 följande:
    Här kommer fler tumhållningar och lite gravidhormoner!
    hihihi tack
  • miapia43
    lägger in kvällens tester. mitt streck har blivit tjockare på cb men nu är det svagare. fast blått.

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*