Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

hej alla kära vänner! jag har haft ett trasigt internet. så man blir ju galen fått skriva in allt på papper och sedan inatt överfört det till ff.

ja jag kan ju säga att här har det hänt grejer jag har haft äl hur många dagar som helst. inget fel på testerna jag har tagit med både cb och testlagrets. starka streck och glad gubbe. haft kontakt med båda företagen och skickat bilder. jag är en sensation. fått en del gratis tester och alla visade dom samma. tagit gravtester och dom visade bara svagt så man knappt såg. så dom tror jag inte på. men nu dom sista 2 dagarna har jag fått - på äl testerna. så nu kanske allt blir bra igen.

skickar med min lista på ff så ni får se vad dom skriver.

Ägglossning Detector Ägglossningen: Möjligen kring cykeldag 17 (se avstämning anmärkningar nedan) Coverline: 36.89 Metod: Avancerad Dubbelkontroll: Vissa av dina fertilitet tecken (CM) inte verkar bekräfta den tolkning. Mer ... Tuning / ÅsidosättHjälp  
    Graviditet Monitor Dölj Graviditet Monitor
    Test Datum: 24 okt 2010 Samlag Timing:
    (Se Samlag Timing Analyzer) Cykeldag  O-3O-2O-1OO 1Betyg  Hög Temperaturer över Cover Line: 15 Implantation Tecken: Möjligen trefasiskt dag 29 Mer ... Top Tecken:
    Frekvenser av dina bästa skyltar på graviditet diagram på 15 uppgiftsskyddsombudet:
    Ömma bröst: 12,5%, CM Krämig: 7,2%, trötthet: 6,7%, Illamående: 4,8%, Gassy: 4,6%, täta urinträngningar: 4,1%
    Vad är det här ...
    Graviditetstest Sannolikhet:
    89,6% av positivt graviditetstest redovisas före den 15 uppgiftsskyddsombudet i HPT Gallery. Resultat per Brand
    Vad är det här ...
    Spotting Factor:Nya
    Inga fläckar registreras för den aktuella dagen.
    Vad är det här ... || Sök diagram med Spotting
    Tidig graviditet Tecken:
    87pts
    Vad är det här || Tidig graviditet Tecken Estimator || Dölj Förfallodatum: Om du tänkt här cykeln din förfallodagen skulle vara:
    1 juli, 2011 Sammanfattning: Vi rekommenderar att du väntar åtminstone fram till provtillfället. Testning för tidigt kan lägga onödig stress och ger tvetydiga resultat. Mer ...
    Hjälp

Medlemskap: VIP-medlemskap - 92 dagar kvar.
    Logga ut || Rapport / Gör     ett förslag
    © FertilityFriend.com 1998-2010 - Alla rättigheter reserverade
    Ansvarsfriskrivning och licens || Sekretesspolicy || Gemenskapens stadga
    Användning av denna webbplats utgör godkännande av ansvarsfriskrivningen, licens och politik som anges ovan.
    ja det var lite om mig. kram alla saknat er.
  • miapia43
    BejbyBoo skrev 2010-10-24 21:18:00 följande:
    Miapia, men gud så skumt!! Hoppas verkligen att det rättar till sig nu då.
    ja FlakeZ visst är det.har fått tid till gyn den 19 november. ska bli kul att se vad dom säger då. men jag ska ta gravtest.  såg du min lista? jag skickade med den så ni skulle förstå lite. alla kliar sig i huvudet just nu hihihi
  • miapia43
    BejbyBoo skrev 2010-10-24 22:17:55 följande:
    Ja, jag såg. Skumt!
    Hoppas gyn kan bringa lite klarhet i förvirringen! 
    ja det gör jag också. men nu ska jag lägga mig och sova lite. jag sover nästan hela tiden dom sista 3 dagarna.tror det är vädret.

godnatt!!!!
  • miapia43
    hej alla! igår fick jag min mens igen skönt nu kan man börja om. för den förra kurvan var ju helt tokig.
    denna månad ska jag försöka utan älstester. ska se hur det går. kram alla
  • miapia43
    hej alla! har tagit en liten paus från fl. men nu är jag här.

vill gratta dom som plussat. se om man + denna månad. ska läsa lite tillbaka som man missat. ha en bra dag
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-23 11:29:13 följande:
    skönt att ha dig tillbaks gumman hur går det för dig ?
    Kram
    tack det känns skönt nu också. va tvungen att ta en paus.

jag kan säga att jag är på 3 dagen med småillande hela tiden.men det är väll bara fantasi. får väll se vart det slutar. kurvan sköter ju sig än så länge som du ser.

hur går det för dig då?  inte så långt kvar nu hihihi
  • miapia43
    3 barns mamma84 skrev 2010-11-23 11:37:23 följande:
    ååh shit ja den ser FIN ut ju bara slappna av andas och se vad som händer åååh men hoppas ni har haft det mysigt och bara tänkt på varandra gumman
    Nu ska det hända saker det är DU värd !!!

Jora igår blev jag 26år haha gammla jag idag e jag överklycklig danmark är vit över allt allt är snöööö och det kommer fortfarande massa snö så vi ska ut nu hihi med barnen jag och abrnen sambon jobbar
    Jag har blivit mammaledig redan och enligt BF har jag bara 4 veckor kvar snart 3 veckor imorgon går jag in i vecka 37
    Men nästa vecka har vi KANSKE får son hos oss redan hoppas han är stor nog att ta honom ut
    stort grattis gumman i efterskott
  • miapia43
    PåvägMotSyskon skrev 2010-11-23 11:47:07 följande:
    Det kommer gå jättebra gumman,, åh när ja läser båda dina inlägg så blir ja rörd... du KANSKE får eran son då... lämnar mig i väntans tider, men jag är ju iof inte så långt efter.. men de e känsligt detta när de närmar sig..  Försöker verkligen njuta av magen, men det är inte lätt när man har 2 småttingar sen innan..  SOM vi längtar, å kul o se hur barnen reagerar över sitt nya syskon... GUD.. det är inte långt kvar.... på torsdag gör jag troligen mitt sista arbetspass 7-16.30.. sen blir de troligtvis hemmavistelse tills tul som är 1-2v innan nyår. Dvs om 3-4 v på lördag... då vi troligen gör hinnsvepning, som starta min förra förlossning...

Åh nu spelar lugna favoriter "whitney houston med låten " i have nothing" den e ju så fin.... känslig  för låtar jag Obestämd
    men om hon lämnar dig vännen så finns jag och vi andra.
  • miapia43
    jag måste bara få tala om att jag testade mig i morse med testlgrets stickor och dag tyckte det var ett svagt streck. så jag brydde mig inte.

men för en stund sedan kunde jag inte hålla mig och tog ett annat från testlagret och det kom upp ett streck. syntes bättre på dagen.

var då tvungen att ta ett rfsu och det blev ett jättesvagt extra streck. jag är ju bara dpo 10. men jag har ju fått svaga förut och då har det inte varit något.

pratade med min gynläkare och ska dit på torsdag ville han. men jag mår småilla hela tiden. jättejobbigt har haft så i 3 dagar nu.

mådde ni illa innan ni fick +?

Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*