*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
hej alla kära vänner! jag har haft ett trasigt internet. så man blir ju galen fått skriva in allt på papper och sedan inatt överfört det till ff.ja jag kan ju säga att här har det hänt grejer jag har haft äl hur många dagar som helst. inget fel på testerna jag har tagit med både cb och testlagrets. starka streck och glad gubbe. haft kontakt med båda företagen och skickat bilder. jag är en sensation. fått en del gratis tester och alla visade dom samma. tagit gravtester och dom visade bara svagt så man knappt såg. så dom tror jag inte på. men nu dom sista 2 dagarna har jag fått - på äl testerna. så nu kanske allt blir bra igen.
skickar med min lista på ff så ni får se vad dom skriver.
Ägglossning Detector Ägglossningen: Möjligen kring cykeldag 17 (se avstämning anmärkningar nedan) Coverline: 36.89 Metod: Avancerad Dubbelkontroll: Vissa av dina fertilitet tecken (CM) inte verkar bekräfta den tolkning. Mer ... Tuning / ÅsidosättHjälp
Graviditet Monitor Dölj Graviditet Monitor
Test Datum: 24 okt 2010 Samlag Timing:
(Se Samlag Timing Analyzer) Cykeldag O-3O-2O-1OO 1Betyg Hög Temperaturer över Cover Line: 15 Implantation Tecken: Möjligen trefasiskt dag 29 Mer ... Top Tecken:
1 juli, 2011 Sammanfattning: Vi rekommenderar att du väntar åtminstone fram till provtillfället. Testning för tidigt kan lägga onödig stress och ger tvetydiga resultat. Mer ...
Hjälp(Se Samlag Timing Analyzer) Cykeldag O-3O-2O-1OO 1Betyg Hög Temperaturer över Cover Line: 15 Implantation Tecken: Möjligen trefasiskt dag 29 Mer ... Top Tecken:
Frekvenser av dina bästa skyltar på graviditet diagram på 15 uppgiftsskyddsombudet:
Ömma bröst: 12,5%, CM Krämig: 7,2%, trötthet: 6,7%, Illamående: 4,8%, Gassy: 4,6%, täta urinträngningar: 4,1%
Vad är det här ...
Graviditetstest Sannolikhet:Ömma bröst: 12,5%, CM Krämig: 7,2%, trötthet: 6,7%, Illamående: 4,8%, Gassy: 4,6%, täta urinträngningar: 4,1%
Vad är det här ...
89,6% av positivt graviditetstest redovisas före den 15 uppgiftsskyddsombudet i HPT Gallery. Resultat per Brand
Vad är det här ...
Spotting Factor:NyaTidig graviditet Tecken:Vad är det här ...
87pts
Vad är det här || Tidig graviditet Tecken Estimator || Dölj Förfallodatum: Om du tänkt här cykeln din förfallodagen skulle vara:1 juli, 2011 Sammanfattning: Vi rekommenderar att du väntar åtminstone fram till provtillfället. Testning för tidigt kan lägga onödig stress och ger tvetydiga resultat. Mer ...
ja det var lite om mig. kram alla saknat er.