Inlägg från: miapia43 |Visa alla inlägg
  • miapia43

*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*

Kinderägg skrev 2010-11-23 13:18:31 följande:
    Vad spännande !! Har du tagit nån bild på testet så vi får se ?

Jag har haft kvällsillamående tidigt i tre av mina graviditeter.
    ja men dom blir inget bra. ska försöka lägga in dom sedan
  • miapia43
    Minnie69 skrev 2010-11-23 13:20:20 följande:
    Vad jag minns mest är de extremt mökiga fisarna, snacka om rutten fisk Kräks
    men det har jag också. otyroligt mycke gaser. visste inte att det kan vara ett tecken hihihi
  • miapia43
    godmorgon alla! idag ska jag till läkaren. det ska bli spännande för jag mår fortfarande småilla hela dagarna.
    sedan är jag så trött sover till och med middag dom sista dagarna annars så orkar jag ingenting. så man undrar om mitt svaga + är något. läkaren kanske inget ser eftersom jag har bim söndag eller måndag. men ni får alla hålla tummarna. kommer in senare och talar om vad som hände.stor kram till alla
  • miapia43
    som sagt så var jag hos läkaren. berättade att jag mått småilla  i flera  dagar. vid undersökningen så var min slemhionna 11-12mm. han sa att antingen är mensen på vag eller så är jag bara i vecka 4. jag berättade att jag tagit tester och dom visat svagt positivt. han sa att det gör dom i vecka 4 om dom ens syns då. men han såg inget som såg ut som att mensen skulle komma och han tyckte slemhinnan var lite stor.. så på tisdag ska jag göra ett hcg i blodet. innan jag skulle gå sa han att vi ses nog om 2 -3 veckor och skrattade.
  • miapia43
    jag har ju inte vågat skriva på fertlity ännu att jag + svagt. man blir ju så besviken om mensen skulle komma. så jag fyller i det i så fall senare
  • miapia43
    hej alla! ja jag hoppas att era grattisar ska stämma denna gång. jag kan ju säga att jag är så trött så jag knappt kan stå på bena. igår fick jag sån mensvärk så jag trodde det skulle komma hela tiden. men inget kom. har som mensvärk idag också känns som det rinner men inget än så länge. ja vi får se vad hcg visar på tisdag.
  • miapia43
    hej alla! imorse tog jag ett cb och kan ni tänka er det kom upp ett svagt +. har aldrig fått + på cb förut. men det är svagt. kanske beror på att jag är på bim -2 eller bim -3. men på tisdag ska jag ta hcg i blodet och då vet man mer. försökte ta en bild men kameran är värdelös.
  • miapia43
    Kinderägg skrev 2010-11-27 10:41:35 följande:
    Åhh...vad spännande !! Jag har aldrig fått ett falskt plus på CB, på andra tester har jag däremot fått spökstreck. Det verkar ju riktigt riktigt lovande för din del.
    men det var svagt och jag tittade på det nu och + är kvar. så man hoppas att det stämmer nu. men sådan illamående som jag har så vore det konstigt om det inte vore något, mår illa från morgon till kväll. skulle ta postafen sa läkaren så länge vid behov. men det hjälper inte heller. har också haft molvärk i 2 dagar trodde mensen skulle komma. för det brukar den göra. men den har inte kommit och idag så har jag knappt någon molvärk.
  • miapia43
    PåvägMotSyskon skrev 2010-11-27 11:36:11 följande:
    miapia. här är mitt svaga pluss med cb, tyvärr slutade det med mf (vet inte om ja va innan bim eller så. kommer inte ihåg.
Svar på tråden *~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*