*~* Fertility Friend-Tempare Hösten/Vintern 2010 *~*
Grattis Du och jag! Så roligt med ett (eller snarare 5-6 st ) plus!
Grattis Du och jag! Så roligt med ett (eller snarare 5-6 st ) plus!
Du och jag, ja det förstås, men jag syftade på att du nog fått plus på en sisådär 5-6 stycken tester nu = 5-6 st plus
nattfrost, klart att vi minns dig, jag brukar kika på kurvorna då och då och försöka se om något nytt hänt. Jag förstår dina blandade känslor, men hoppas på at du får hjälp som får det hela att fungera snabbt!
MariaF79, det ser ju jättefint ut, om du kikar här kan du väl skriva in dig på bimlistan.
Inthemaking, ser fint ut för dig med, inte så långt kvar nu.
Fia0, håller tummarna för fina tempar framöver!
FruHöst, vilken evighetskurva du har nu igen, med massa symptom som kommer och går, minns att du hade så i våras med. Hur var det nu igen, gick du och kollade upp det någon gång?
här kommer ett totalego-inlägg, nu har vi just kommit hem från utredningssamtalet och det ser tyvärr inte alls bra ut, min ena äggstock är helt förkrympt och jag hade bara några få äggblåsor i fel storlek för cykeln på den andra, de tror inte ens att jag kommer att få försöka med ivf för att det blir för dåliga odds. Min mans spermieprov var bra, men det hjälper ju inte. Jag fick göra AMH prov idag för det kan ta tid att få svar på, men ska ta de andra proven nästa vecka cykeldag 2-3. Hon trodde att värdena skulle bli för dåliga för ivf men vi inväntar provsvaren och om det inte är så illa som det såg ut på ul så kanske jag får prova att provstimulera så snart som det i så fall är möjligt för att se om det kan gå att få ut något ägg iaf. Just nu är jag bara så ledsen, visste ju att detta var risken med att göra utredning, att få veta att det är helt kört, men var ändå inte helt beredd på det. Önskar att jag hade tagit tag i detta för länge sedan.
Håller tummarna för er andra!
tack för er omtanke, det värmer!
Tack alla för stöttande ord! Det värmer. Just nu känns det oändligt tungt och jag kan inte tänka på något annat, fast jag skulle behöva jobba lite. Har just pratat med min chef som också är en god vän, så det är bra att hon vet om jag inte kommer att fixa att jobba denna vecka.
Bengalen, åh, var kan jag hitta information om hur man får upp FSH? Du som har koll på sådant, har du hittat något om AMH med? Det är ju ett nytt test och jag försöker hitta lite mer om det och även kritik om själv testet, tänker på att det finns många berättelser här på FL om folk som fått låga värden och sedan blvit spontangravida, och det kan ju så klart hända i enstaka fall, men jag tycker mig se att det inte är så enstaka och undrar lite om hur tillförlitligt det är eg.
Bengalen, tack snälla för att du tog dig tid att svara. Just det, ner menade jag ju när det gäller FSH. Jag har tagit AMH, redan igår, men ska ta FSH på cd 2-3 i nästa cykel, så det blir förmodligen på fre el mån, så innan dess hinner jag nog inte påverka det så mkt, tyvärr. Ja, usch så onödigt att du skulle behöva bli expert på kuppen, håller fortfarande mina tummar för dig och tänker på hur det går för dig, var och varannan dag.
kramlo, så härligt! Lycka till!
in the making, det ser ju strålande ut, hur känns det?
Fia0, tänker som du och jag, att det är ett par dagar kvar, håll ut.
Bobofina, ska du inte lägga in dig på bim-listan? det ser fint ut. Lika jämnt och fint som din långa kurva, där jag ju fortfarande tror att det på något sätt tog sig, men inte höll hela vägen (med tanke på det svara plusset, den långa jämna cykeln och extra långa lutealfasen)
Kinderägg, heja på, inte så långt kvar!
Grattis Telgebo, och vilket fint namn!
Decembra, jag hoppas på fullt utslag i morgon då!
Kinderägg, det ser fint ut!
Bobofina, heja, heja!